Gå til innhold

grevde ned en plymouth i 1957. skal greves opp i 2007... (med bilder)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Sjekk den siste statusen om Plymouthen her http://kotv.com/news/topstory/?id=129390. Dette ser ikke bra ut :(

 

 

Water Discovered In Vault Holding Buried Car

KOTV - 6/13/2007 11:13 AM - Updated 6/13/2007 12:26 PM

 

Organizers get a sneak peek at Tulsa's buried Belvedere, and don't like what they see. Crews pried the lid off the 1957 Plymouth’s vault on Wednesday and found several feet of standing water. The News On 6’s Joshua Brakhage reports this buried treasure is now a sunken treasure.

 

People compared the standing water inside the vault to chocolate milk. They say it must have seeped in through the bottom of the vault.

 

Now the Public Works Department is pumping the water out of the vault. They are worried that water could be toxic, so the Fire Department's Hazmat team was called to the scene, and the Police Department and Sheriff's Office have put up crime scene tape around the site. Many say it would be a crime to see the Belvedere destroyed after all this anticipation.

 

Organizers say this just creates that much more mystery around the car's unveiling. News On 6 anchor Terry Hood hosts our live special Friday evening at 7 o’clock. The unveiling can also be seen live, streaming on the internet at kotv.com.

 

On The News On 6 at 5 Terry Hood tells us the vault isn't the only thing standing between the Belvedere and the elements. What layers of protection organizers are still counting on to save this celebration is tonight at 5 p.m. on The News On 6.

 

Watch the video: Soggy Start To Tulsarama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, nå blir det ekstra spennende..

 

Sier at den plastikken bilen er pakka inn i skulle holde den beskytta i 1200 år. Så da får man se om den holdt mål ;) Håpe det, men rust er det nok masse av uansett.

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke testløfta DEN bilen da.. Var en tilsvarende en som stod på et museum, så de visste åssen de skulle gjøre det..

 

Men ja, gleder meg. Kanke klokka bli 12 hos dem snart.....

 

er vel klokka 12 snart nå?

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetta faen jeg, kan ikke dissa tidssonene borti der.. Men er ikke dem sånn ca ~6 timer etter oss?

 

de er før oss.

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er før oss.

messias er nok ikke allvitende allikevel :-)

de ligger etter med rundt 7 timer. usa dekker 4 tidssoner og jeg er nok ikke helt på nett hvor tulsa er i forhold til disse. nebraska som jeg kjenner best ligger 7 timer etter.

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår