Gå til innhold

grevde ned en plymouth i 1957. skal greves opp i 2007... (med bilder)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Blir heftigt å se dette!

 

Hvis den ser ny ut så hadde det vært genialt!

 

Hvis den derimot ser ut som en dass, kommer den antakeligvis bli pusset opp igjen til ny stand IOM at den er så kjent!

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ser for meg at alt av pakninger og foringer er gåen, motor må totaloverhales, og dere som tror den starter, dream on!

 

Heheh, skal ikke si det :)

Mener det går en bil rundt i traktene her som var gravd ned i mange år, ikke pakket inn eller noe. Så ble den gravd opp, byttet batteri og kjørte avgårde :) Så ut som en dass, men det var jo hele ideen :)

 

(Hvis jeg har hørt historien riktig....)

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Blir moro å se om den starter. Tror faktisk bilen er hel og pen vis den har stått ett sted som er luft tomt. Er det ikke luft der bilen står, så vil det heller ikke fårekomme nedbrytelse av bilen. Uansett, spennende :)

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om den nettsiden er oppdatert men så noen ting nå jeg ikke så førstegang jeg så denne tråden.

 

*As part of the "Tulsarama!" festivities, citizens of Tulsa were asked to guess what the population of Tulsa would be in the year 2007. The guesses were then recorded on microfilm and sealed in a steel container buried with the car. When the car and artifacts are excavated, the person whose guess is closest to Tulsa's 2007 population is to be awarded the Belvedere.*

 

 

(tror dere denne bilen er verdt mye nå?!??!?)

syns det er helt rått, bare noen få dager igjen nå

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår