Solberg- Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Mulig jeg har spurt om dette før, but but.. Skal gjøre klar bilen for vintern og derfor lakkrens, polering og voks på onsdag og torsdag over helga. Er spådd 14 + grader på onsdagen men når voksen skal sitte over natta tipper jeg det nærmer seg 0 grader ute. Stor betydning for voksen som sitter på bilen? Ødelegger alt/blir vond å få av? Har ikke oppvarma garasje desverre. Skal prøve å sette inn en vifteovn men tviler det funker så bra. :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Ikke la den stå på bilen ute nå, liker ikke det ellers eller jeg, legger seg fort støv osv på bilen da, skal dens stå på bør/skal den stå inne i en garasje Bare la den tørke (30-60 min) så fjerner du den igjen etterpå, og så kan du eventuelt bare spyle over bilen dagen etter (etter den er herdet) så tørke og gå på med neste lag...om det er det du skal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Ikke la den stå på bilen ute nå, liker ikke det ellers eller jeg, legger seg fort støv osv på bilen da, skal dens stå på bør/skal den stå inne i en garasje Bare la den tørke (30-60 min) så fjerner du den igjen etterpå, og så kan du eventuelt bare spyle over bilen dagen etter (etter den er herdet) så tørke og gå på med neste lag...om det er det du skal.. Bilen skal stå i garasjen under hele greia untatt vasken. Aldri i verden om je tør å polere utendørs. :) Økta: Vask med NXT såpe En eller annen rens, muligens fra meguiars (bestilte duragloss 101 men den kom ikke med pakka) Duragloss 105 Duragloss 111 Pinnacle Liquid Souveran Skal muligens legge på 2 lag med Pinnacle LS. Litt usikker. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 2 lag Pin LS...ja, trenger bare vente 1 time i mellom.. Sorry så ikke det stod "i garsje uten varme" jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Voks trengs ikke ligge på så lenge. Lakkforsegling derimot kan ligge på over natta. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Den polermaskinen som selges på Thorsov til 299,-. Er det en roterende maskin? Grei til å fjerne riper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Litt for svak kun 900 watt Må over 1100watt for å kunne kjøre den med press. Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Jeg bruker Autoglym deep shine (for sorte biler) Og den der lakkbeskyttelsen fra Autoglym. Resultatet blir heeerligt !! Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg bruker Autoglym deep shine (for sorte biler)Og den der lakkbeskyttelsen fra Autoglym. Resultatet blir heeerligt !! Ja Deep Shine er ikke så verst. :) Har du noen bilder av bilene du har polert da? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja Deep Shine er ikke så verst. :) Har du noen bilder av bilene du har polert da? Har ikke noe bilde av hvordan resultatet ble nei, men bilen er bimmern min. Regnet sklir lett av :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Dette med billeie er artig, hjalp en kompis her om dagen (blå honda accord) Bilen har kun blitt vasket med svamp, og noe turtlewax greier. Kjørte så på med Clay,lakkrens,techwax. Noe som resulterte i kjøp av mikrofiber hanske, gold glass såpe og water magnet dagen etter...Snart blir det storbestilling fra AG:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hehe.. Bilpleie påvirket lett kompiser! Har selv fått flere "kunder" som ønsker behandling :) Kan tro AG har stor leveranse til Norge :D Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja AG selger greit til Norge etterhvert, har prøvd å få de til å sette opp en "norges" pakke med litt forskjellig, men tror de har nok å gjøre mht utbygginger/nybygg ol der borte om dagen, men en pakke med: GritGuard ShMitt Poorboys SS&S the Guzzler Hadde sikkert vær bra som en "vaske pakke" samt at de kunne lagt alle sakene oppi bøtta mht transport... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hvordan er interessen for de 5gallons bøttene de selger? med grit guard? Hvis jeg får mange nok interesserte, kan jeg få disse inn til en bra pris.. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 http://www.autogeek.net/au5gawabuco.html Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg