Gå til innhold

Spacere til 240 - hvordan går det på EU-kontroll med disse på?

Ranger emnet


psychoExtreme

Anbefalte innlegg

Jeg har spacere bak på min, orginale Volvo selfølgelig. De så det på EU, da sa jeg at det er orginale volvo deler som er kjøpt hos volvo. Da har de egentilig ingenting dem skulle ha sakt.

 

Papirene på de ligger her på nettet. Står at du har lov til å øke sporvidden så og så mye bak osv.

 

De orignale Volvo spacerene er desverre gått ut av produksjon. Jeg driver med tiden og få kopiert desse i titan kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er originale spacere er det som sagt lov, er det universalsaker er det egentlig ikke lov. Men hvis døm ikke ser det så gjør det heller ikke noe.

Er jo uansett noe du hadde satt på med en gang du kom hjem...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spacere både forran (35mm) å bak (80mm) å det måtte jeg ta av når jeg va på EU-kontroll på biltilsynet men på EU-kontroll på et vanlig bilverksted sa de ingenting på det...

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg et sett med spacere og bolter, + nedreide spacere som passer forran og bolter til dem og, 16" og 15" felger for 1800 på høggern i går :D

 

altså 4 volvo spacere og 20 bolter og 8 hjul for langt under prisen hva et sett med spacere koster nytt i norge :D

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg et sett med spacere og bolter, + nedreide spacere som passer forran og bolter til dem og, 16" og 15" felger for 1800 på høggern i går :D

 

altså 4 volvo spacere og 20 bolter og 8 hjul for langt under prisen hva et sett med spacere koster nytt i norge :D

 

 

 

hmm rart at folk gidder å skroten vogna si med slikt snacks påmontert?

 

,, men fint for de som gidder å lete litt på skroten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm rart at folk gidder å skroten vogna si med slikt snacks påmontert?

 

,, men fint for de som gidder å lete litt på skroten

 

syns det er rart jeg og.. eneste som jeg merka var feil på bilen var hjul lagerne bak og knust bakrute, rsten var fint.. 90+ 245 med f motor, spacere, 2 sett alu felger,nesten nye 23/21 mm stag under, hvite blinkers rundt hele og et omp stag som en jævel tok rett før meg.. hadde han solgt bilen til meg hadde jeg gitt hvertfall 6 lapper for'n..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår