245 gl Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Mye snacs på delebilen ja,ser bra ut det her:thumb Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 1031 ja... Ekstra målere er det og... :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Noen som er interessert i resten av bilen når jeg har tatt for-og bakstilling? Billig. Se innlegg 195. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Er det virkelig ingen her som har bruk for mye bra deler til 244? Her er det sentrallås, el vinduer, soltak, gle dashbord, bakspoiler, felger, motor, automatgear. Jeg kunne sikkert få mer for delene om jeg ribbet bilen og solgte delene hver for seg, men jeg har ikke plass til å hyse mere deler, da er det bedre å bli kvitt alt jeg ikke skal ha samlet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hvordan er bryterne til vindusheisene? Tenkte på om det gikk an å montere det i enn 77mod 244. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hvordan er bryterne til vindusheisene? Tenkte på om det gikk an å montere det i enn 77mod 244. Går sikkert å få til, tar du hele bilen så har du nok av deler å skru over... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Nå er jeg lykkelig 244 eier også, var og betalte bilen nå. Utrolig mye bra deler ......som jeg ikke kan bruke. Blanke lister rundt hele bilen som faktisk ser helt strøkent ut, hjulbuelistene var nye i fjor, bilen var kostet på 40 000,- for 1 år siden, Nå skal jeg pluke av smådelene jeg skal ha, og så kvitter jeg meg med hele bilen med ALT utstyret. Send en PM om du vil gjøre et kupp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Det begynner å hjelpe seg under nå, det meste av tectylen er nå vekk, så i morgen sliper jeg resten ned til metallet. Den gamle rustsveisinga kan snart skjæres ut, og jeg kan sveise inn nye stykker som forhåpentligvis blir litt bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Det er bra at noen tar godt vare på de gode gamle bilene.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 har sansen for dette prosjektet :) er en inspirasjon syntes jeg :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 har sansen for dette prosjektet :) er en inspirasjon syntes jeg :) Det er bra noen liker det:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Er oljekjøleren i radiatoren som opprinnelig er til aut. kassa stor nok til å brukes som oljekjøler til motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Jeg tror ikke den oljekjøleren er stor nok.. Oljekjølere på Pedersens Racing koster ikke mange kronene... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Har fått gjort temmelig mye under bilen nå. Ble overrasket over at innerskjermene var galvanisert, det viste jeg ikke at de var. Positiv overaskelse. Legger ut noen bilder: Tror dette blir bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Detta prosjektet her har jeg trua på! Ser MEGET bra ut hitil ;) Men kutt ut den 140 fronten a å kjør den gamle 200 stilen med runde lykter foran og "bygg om" til 164 lykter bak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg