eirikj Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Fiksa kalesjen og justert short shiften på Roadsteren, samt fylle bensin på samtlige kjøretøy. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Idag har jeg prøvd å få opp døra, men dumme meg vaska bilen på fredag, det var teit :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 i går klarte jeg å kjøre ut under testkjøring i gårdsplassen til svigerbror faktisk og ut på gressplenen.. *FLAU* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Fyllt bensin, en halvliter olje.. og kjørt over en jævelig stygg stor stein som lå under snøen midt i veien... :( Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Bytta plugger. Jeg må ha glemt det forrige gang det var tid for det, for disse var synlig slitte (!) Merka ikke forskjell etterpå vel og merke.. Ja, også lagde jeg nye innerdørsider i bakdørene mine. Dørhøyttalerne trengte noe stabilere enn råtten papp med vinyl på.. Ikke helt ferdig, men selv uten nytt stoff og vinyl på, ser det egentlig bedre ut enn før.. Så kjørte jeg de 11milene inn til hybelen min i Oslo. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Skifta fremre motorfeste, olje, oljefilter, kjølevæske, motorvask, utvendig vask. Motorfestet var ett hælvete. Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Bare måkt litt snø foran garasjen og starta den opp Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 svidd av et hjullager *jippi*:) rett før eu å greier! ååå yeah:partyon: kunne ikke passa bedre. hjul like slakk som en gammeldags hengepupp:shake de går no rundt iallefall da:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Fått bekreftelse på at ny grill og nye blinklys er på vei. Samt tegna litt på noen selvdesigna custom-deler :D IMORRA derimot, DA blir det skruing hele kvelden! I'll be back! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Casha ut litt deler til asconaen, i morra hentes det 2.2i skiver og repsett til caliperne ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 plukke sunn motore Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg vaska bilen min idag:) Men da jeg kom hjem var det kun tak og panser som ikke vart møkkete igjen.. Jeg vil ha sommer!! Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 satt på sommer hjul, fylt på girkasse olje, og vaska bilen, nye dekk på nye felger, måtte skrubbe bort den blå filmen som lå over den hvite skrifta på dekkene, så nå ståår det pent Cooper Cobra Radial G/T med store hvite bokstaver :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg har overhalt kalipperene forann, noe som hjalp veldig!! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Kjøpt nytt tanklokk, siden den/de som ikke hadde råd til bensin tok med mitt! :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg