buz Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Paal C, jeg må få en tur i dodgen din til sommeren, har sitte baki planet på en ford lightning under full akselerasjon og det var rimelig gromt. Men kanskje en runde på ACR i dodgen kan overgå det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoFH12 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Ja ja.. Blir det ikke ny bil på dere, så kan du få en tur i min SRT 10... Og den kan garrantere deg at du ikke vil glemme...!!! Hvis ikke han vil kan jeg godt ta hans plass:D Siter Sommertreff Crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Ja ja. Folkens... da er det bare å stille i kø. Ha med deg hjelm! PS. Lighting'n kan ikke samenlignes med Ram'n... Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hei blir teknisk der det har vært før? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ja ja.. Blir det ikke ny bil på dere, så kan du få en tur i min SRT 10... Og den kan garrantere deg at du ikke vil glemme...!!! Vi får sjå! :) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Får vel ikke noe mindre lyst å kjøre når man tar en titt her:) Søt den lille gocart banen, mini utgave av ACR :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Haha, så tøfft! Har ikke lagt merke til det før! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Søt den lille gocart banen, mini utgave av ACR :P For de under 18 år og/eller som ikke har lappen :ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 lol. var jo søtt d ja!! Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atiliton Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hei blir teknisk der det har vært før? Nei den blir flyttet, det vil komme ny plass oppdatert på våre websider ettervært..bare å sitte å se etter..:drive2 Siter Espen http://www.sommertreff.no - Audi S4 - - Honda Civic - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Da er det skrevet i kalenderen.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Nei den blir flyttet, det vil komme ny plass oppdatert på våre websider ettervært..bare å sitte å se etter..:drive2 Høres veldig bra ut.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corvair Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 er nå moirana banen kommet for dem som spiller gt-legends. lastes ned på no-grip forumet... Siter litt vw, daf, volvo, scania, chrysler, fiat og noen chevrolet på min tomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NLT200SX Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hallo folkens Hva er kravene i forhold til støy på ACR? Har lyst til å komme men litt usikker på dette, kjipt å kjøre 100mil for så å ikke få kjørt. Nismo, du har kanskje peiling. Kjører 200sx m Greddy 3" effektanlegg (fra turbo og bakover), uten katalysator. Bråker friskt ja ;-) Går dette greit på ACR, eller må jeg begynne å se på en eller annen potte å bytte ut det strake røret med, som sitter der katta er fjernet fra? Siter You know you are a REAL racer when, if something falls off your car while driving, you wonder how much weight you just saved. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hallo folkens Hva er kravene i forhold til støy på ACR? Har lyst til å komme men litt usikker på dette, kjipt å kjøre 100mil for så å ikke få kjørt. Nismo, du har kanskje peiling. Kjører 200sx m Greddy 3" effektanlegg (fra turbo og bakover), uten katalysator. Bråker friskt ja ;-) Går dette greit på ACR, eller må jeg begynne å se på en eller annen potte å bytte ut det strake røret med, som sitter der katta er fjernet fra? Er ikke støykrav på ACR når vi arrangerer Sommertreff, så det går nok helt fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg