Gå til innhold

Volvo 16v/cosworth eller opel motor i ascona b!?

Ranger emnet


turbo240

Anbefalte innlegg

  • Svar 244
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jah han e ett lite geni han ja!! :)

 

Så han driver med båt også han ja?? :) Rått!!

 

Ja, tror han putta en av de tidligre motorene fra den manta'n i en liten speedbåt..

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo er en mye bedre motor i utgangspungtet da!

men c20let er jo bygget på cosworth grunnlag..

med volvo har du jo mye mere muligheter enn med opel..

nevn 1 grom turbo motor fra opel uten om c20let?!

volvo har x antall flere motorer som har 100 ganger bedre utgangspungt!

 

opel har jo den fantastiske 2litern da.. c20let er fa.. meg det eneste motoren som er vært å samle på fra opel!! den 3l 24v kan en bare si takk og farvell te egentlig..

 

z.20let

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z20LET er vel Ecotec maskin da.. Mener å ha lest et eller annet sted at C20XE maskinen til opel er den beste motorn å bygge (sugemotor) på som finnes på markedet i dag, muligens bare matchet av Ford sin 2.0 16v motor (som jeg ikke husker navnet på :P) Tror grunnen til at mange bygger på Volvo maskinene er samme grunn som mange bygger Ford Pinto motorer, og Chevy 350 motorer... Rett og slett fordi det ER mange som bygger på de, og det fins mye erfaring på de der ute ;) Personlig syns jeg man skal ha opel motor i opel, og volvo motor i volvo ;) Åja, forresten, Volvofolket som disser 3.0 24v motoren til opel fordi den har "bare" 204 hest, hvor mange hester har Volvo sin 3.0 24v da? Hmmm? Var det ikke... 204 kanskje? :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z20LET er vel Ecotec maskin da.. Mener å ha lest et eller annet sted at C20XE maskinen til opel er den beste motorn å bygge (sugemotor) på som finnes på markedet i dag, muligens bare matchet av Ford sin 2.0 16v motor (som jeg ikke husker navnet på :P) Tror grunnen til at mange bygger på Volvo maskinene er samme grunn som mange bygger Ford Pinto motorer, og Chevy 350 motorer... Rett og slett fordi det ER mange som bygger på de, og det fins mye erfaring på de der ute ;) Personlig syns jeg man skal ha opel motor i opel, og volvo motor i volvo ;) Åja, forresten, Volvofolket som disser 3.0 24v motoren til opel fordi den har "bare" 204 hest, hvor mange hester har Volvo sin 3.0 24v da? Hmmm? Var det ikke... 204 kanskje? :D

 

som sugemotor så er c20xe den som gjør jobben best.... se johny sandmo, hvor mange år har ikke han dominert rallycross og bakkeløp? den kadett'n hans er det jo c20xe

 

hadde folk bare satset på opel motor i stedenfor å være skeptisk så kanskje dem hadde opplevd noe nytt i stedenfor gamle volvo dritet...

 

og for utseende sin skyld så kan jeg bare si at volvo motor i en ascon ser ikke ut mener nå jeg... i forrhold til opel motoren.. har volvo i min og det går jo bra, men hadde jeg hatt penger ville jeg satt litt kvass opel motor i den i stedenfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår