Gå til innhold

Volvo 16v/cosworth eller opel motor i ascona b!?

Ranger emnet


turbo240

Anbefalte innlegg

  • Svar 244
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bertone: Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om no,det går litt rundt for deg no eller? Volvotivc: ta volvo motor du så skal du se hva som er bra.

 

trur nok bertone har skills på c20let.. og vet at det går stygt bra...

 

ville nok ha valgt c20let motor'n til ascona selv, men volvo motor i ascona er det ikke fullt så mange som har, så det blir tøffere på en måte...

 

MEN volvo 2,8 med doble solex sånn som 240'n til texacom er tøffere enn c20let og volvo turbo.. uten tvil tøffere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur nok bertone har skills på c20let.. og vet at det går stygt bra...

 

ville nok ha valgt c20let motor'n til ascona selv, men volvo motor i ascona er det ikke fullt så mange som har, så det blir tøffere på en måte...

 

MEN volvo 2,8 med doble solex sånn som 240'n til texacom er tøffere enn c20let og volvo turbo.. uten tvil tøffere

 

Ja motoren til texacom e drit rå milt sakt..!

 

Men overtrykk e no litt kjekt og ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja motoren til texacom e drit rå milt sakt..!

 

Men overtrykk e no litt kjekt og ha :)

 

den er helt vill!!..

 

men jeg er enig, snurre er gøy det.. og du får jo godlyden når du slipper gassen også:D:D

 

den grønne ascona'n var seriøst nice.. selv om det var veldig standard ascona da.. men om de forsjermene er så fine etter harde rattutslag er jeg litt i tvil om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@volvotivc: Hvis Volvo er så gromt kan du vel bygge en Volvomotor i en Volvo i stedet for å ødelegge en Opel? Jeg kan også fortelle deg at jeg ALDRI har blitt forbikjørt av en Volvo, men jeg har kjørt fra både 850 T5 og 740TIC med Combo'n min. Og du beviser jo selv at du ikke har peiling når du sier at hva er vitsen med en mer moderne motor når du skal trimme og forsterke uansett. En mer moderne motor er som regel et mye bedre utgangspunkt og å trmme på og det krever langt færre kroner å bygge på et bra utgangspunkt enn et dårlig. Det er heller ikke alle motorer som er bra nok til å bygge X antall hk uansett hvor mye du jobber med dem eller hvor mange kroner du legger nedi.

 

@peder003: Utfordre meg da... Det er så mange idioter på bilforumet.net at jeg blir sjokkert hver gang jeg er her...

x Opel Lotus Omega, prosjekt

x Opel Zafira OPC

x Opel Combo 2.0 16v turbo

x Opel C20LET 684hk (dragracemotor under videre bygging)

x BMW S38B38 (turbobygging pågår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sattser folk på volvo dragracemotorer da?? og drar ut 8-900hk av en 2.5l uten problem??

 

Og kom inn på volvo forumet og vær stor kar der du :)

 

Selfølgelig e ikkje volvo best.. men opel e ivertfall ikkje noe særlig bedre utgangspunkt!

 

og en orginal b230ft/fk kan fint ha 300hk uten og forsterke anna en topptakking..

 

Og du har et stort problem når du sie at nesten alle her på forumet er idioter!

 

Da kan du spørre deg selv om kansje bare du er idiot etter nesten ALLE andre?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo er en mye bedre motor i utgangspungtet da!

men c20let er jo bygget på cosworth grunnlag..

med volvo har du jo mye mere muligheter enn med opel..

nevn 1 grom turbo motor fra opel uten om c20let?!

volvo har x antall flere motorer som har 100 ganger bedre utgangspungt!

 

opel har jo den fantastiske 2litern da.. c20let er fa.. meg det eneste motoren som er vært å samle på fra opel!! den 3l 24v kan en bare si takk og farvell te egentlig..

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår