Gå til innhold

Bil til 400.000, hva ville dere valgt? er i tenkeboksen her...

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

Man gir rundt 230.000,- for en høyreratta S2000 (inkl. alt). De restérende 170.000,- holder i lange baner for 550 WHP (på blyfri 98) hvis man ikke er redd for å ta i et tak, Amuse frontleppe, senking, felger og hardtop -> fiks ferdig bil. Et annet argument for S2000 er at den er forbi bombesikker; dette er iflg. mange tester og survey'er en av verdens aller mest driftsikre biler. Men så er jeg også en kar som ikke bare er enormt partisk mot Honda, men heller ikke ser biler for noe som helst annet enn deres potensiale for fart i relasjon til investért arbeidsmengde og totalkostnad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer med ett forslag som ligger langt under ditt budsjett, men som etter min meninger noe av de peneste cabene jeg har sett.

 

Morris(eller lignende) Mini Cabriolet, vet om en som bygger om i Skien.

 

Stiligere Cab får du ikke.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azzido; Om du har ca 400 000 til disposisjon, så burde jo NSX være et naturlig alternativ også ;) (får vel ikke 96- da, men..)

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 63.000 mer kan du få en splitter ny Lexus IS220D

170hk og 400NM med RWD og 6 trinnskasse og ja .. den ubeskrivelige lexus kvaliteten..

LENGE LEVE TAHARA!

 

men det er selvsagt en sedan...

 

Av coupeer så han man jo

 

Toyota Celica T-sport (alt den egentlig trenger er nye fjærer)

Toyota Supra (selvsagt ikke under 10år)

Toyota MR-2 (hvis du samtlig chipper inn for motorbytte så får du en liten Ræser)

 

du er litt ......

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange tips her...

 

Mye bra som frister :) Jeg må "bestemme" meg snart med tanke på bil, skal ha alt klart til jeg får lappen tilbake ;)

 

S2000 er en bil som frister endel, men så er det igjen det med å ha en sprek bil, de som kjenner meg veit at jeg veit hvor høyrefoten er... derfor jeg starta å tenke på Z4, mere komfort bil, men med samme prinsippene som s2000..

 

Nsx blir for gammelt for de som nevnte det

 

evo og sti er også morsomme biler, men jeg har kjørt en tur med taxi for mye så hater det å ha muligheten til å mange folk i bilen (tidligere maxi taxi sjåfør)

 

Det å bli frelst av en bmw veit jeg ikke helt... eid 3 stk, så veit hva bmw er...

 

Kom gjerne med flere tips

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår