Gå til innhold

Bil til 400.000, hva ville dere valgt? er i tenkeboksen her...

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

Jeg er fortiden fotgjenger og etter å ha solgt den gule integran jeg eide så sitter jeg og funderer på hva neste bil skal bli. hadde ikke tenkt å legge mer enn 400.000,- i bil.

 

Helst vil jeg ha en cab med tanke på at jeg får lappen igjen på vårparten 2007, men åpen for andre forslag også. Ellers så er jeg totalt motstander av 4 dørs bil ;)

 

Det jeg har sett meg ut av biler foreløpig er:

  • Honda S2000
  • Honda Civic Type R
  • Honda Integra Type R DC5 (modellen nyere enn den jeg hadde)
  • Opel Speedster
  • BMW z4
  • Lotus Elise
  • Bmw e46 cab
  • Bmw e36 m3 3.2l cab
  • Audi A3 Ambition (nye 3 dørs utgaven)
  • Audi S3
  • Mercedes SLK (nye typen)
  • Mazda rx8 (4 dører, men går til nød )
  • Nissan s14a

 

Kom gjerne med for og motargumenter for hva dere ville valgt...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg elsker gode unnskyldninger for å sitte på finn.no:D

 

Norsk bmw z3 m roadster!

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7420919&sid=11anCvQaqT069239&pos=6&tot=20

 

 

Porsche boxster 2.7

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7887694&sid=11anCvQaqT069239&pos=18&tot=20

 

Jeg ville ikke valgt noen audi a3 da de er kjedelige, og heller ikke nye slk grunnet frisørfaktoren.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Auu, en flue planta mellom øya ;)

 

den var ikke noe for meg desverre...

 

 

Jeg elsker gode unnskyldninger for å sitte på finn.no

 

Norsk bmw z3 m roadster!

http://www.finn.no/finn/car/object?f...pos=6 &tot=20

 

 

Porsche boxster 2.7

http://www.finn.no/finn/car/object?f...os=1 8&tot=20

 

Jeg ville ikke valgt noen audi a3 da de er kjedelige, og heller ikke nye slk grunnet frisørfaktoren.

 

Porche boxter var vel den som falt mest i smak av de du viste her... Z3 klarer jeg bare ikke formen på...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei z3 er noe for seg selv.. Men fin motor! Boxteren er litt treg da, men har jo potensiale. Har det noe voldsomt å si hvor gammel den er? Blir dette type andrebil som settes inn om vinteren?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei z3 er noe for seg selv.. Men fin motor! Boxteren er litt treg da, men har jo potensiale. Har det noe voldsomt å si hvor gammel den er? Blir dette type andrebil som settes inn om vinteren?

 

Boxtern går litt dødt... husker jeg kjørte mot en sånn med den e36 325i cabn jeg hadde... dro ikke akkurat mye ifra...

 

Angående alder så helst 96+, men er det eldre bil som er godt bevart med lav km så er jo det også aktuelt.

 

Om det blir vinterbil spørs litt på hvordan bil jeg ender opp med. men blir det cab så blir det en bil som kommer til å holde seg i garasjen her på vinterstid.

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror frontrute er noe de fleste har som minstekrav til en bil. Men en tøff og spesiell bil uansett.

 

Men en Audi S3 er jo en veldig fin bil som ikke går så aller verst heller. Breie 19"ere og senk så har du en aldri så liten rå bil:)

 

Ellers så er jo Honda S2000 ganske så rått, og har vel nok av potensiale i både motor og utseendemessig.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er frontrute på den bilen men mener du kan ta den av. Grunden til at jeg tenkte på den er at den veier vist ca det samme som en lotus du hintet til og det er en 2L motor som får 180-200 hk med lettere mods. Med andrte ord kjører du rævva ta alt av Eliser som rusler rundt på gata.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er frontrute på den bilen men mener du kan ta den av. Grunden til at jeg tenkte på den er at den veier vist ca det samme som en lotus du hintet til og det er en 2L motor som får 180-200 hk med lettere mods. Med andrte ord kjører du rævva ta alt av Eliser som rusler rundt på gata.

Virket ikke sånn på måten selgeren har skrevet det på.

 

PS! Bare pyser velger Spider med frontrute! ;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår