Gå til innhold

Bil til 400.000, hva ville dere valgt? er i tenkeboksen her...

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Z4 helt klart. Dra og prøv en på BMW, og du blir frelst ;)

 

Trådstarter har hatt hvert fall to bmw'er da ;)

 

Jeg ville gått for s2000, Z4, teg DC5 eller M3 E36 cab. Z4 har jeg ikke prøvd men den er sabla fin å går nok greit med "riktig" motor :) S2000 har jeg kjørt opp til flere ganger, nå er vel det den råeste bilen jeg har kjørt, men vil vel si at det er den bilen du får mest bil for penga for, hvert fall en av dem, uten tvil. Veldig artig å kjøre, rask og stiv og fin :) Vtec'n og lyden er syk og de ser ved enkle grep VELDIG bra ut :) Ganske liten bil da, det er jo et minus, men du sitter konge og det er en uhyggelig god bil å kjøre... Nå er jeg vant til E30 316i da :s :P Men dog! Integra DC5 er det jo svært få av, mange er det i landet egentlig? Hvis det er noen... M3 cab i god stand er jo naturligvis helt klart en god del bil for penga det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har sett meg ut av biler foreløpig er:

 

* Honda S2000

* Honda Civic Type R

* Honda Integra Type R DC5 (modellen nyere enn den jeg hadde)

* Opel Speedster

* BMW z4

* Lotus Elise

* Bmw e46 cab

* Bmw e36 m3 3.2l cab

* Audi A3 Ambition (nye 3 dørs utgaven)

* Audi S3

* Mercedes SLK (nye typen)

* Mazda rx8 (4 dører, men går til nød )

* Nissan s14a

 

Av de du har listet opp her, ville jeg ha kikket nærmere på Z4, Lotus Elise og SLK'n. Elise'n er veldig morsom å kjøre. Ikke så veldig stor motor, men siden bilen ikke veier mer enn 850 kg, så går det unna. Tøff bil. Ikke sikker på om den er veldig egnet som vinterbil da... :) Da ville jeg kanskje heller gått for en SLK (R171), siden den har ståltak. Kjøpte nylig "roadster", og det stod mellom Z4 og SLK. Valgte SLK (R170), mest pga pris.

 

 

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til Per Christian Ståle og si hvor mye du vil bruke og hvaslags kriterier du har så kan han sikker finne frem flere potente "lekebiler" til deg :D:D

 

Finnest MASSE spennende i "umuligtegnåleseland" som enda ikke har funnet den lange veien til Norge ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår