Gå til innhold

Svindel på bilforumet.net - Ikke kjøp noe fra denne mannen!

Ranger emnet


thklinge

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja med alle forskuddspengene får du vel råd til en tur til Bulgaria.

Kjenner forresten en diger og trivelig kar (rundt 190 og 120-130kg) som skal være reiseleder i Golden Sands i sommer, men vet ikke om han er der i slutten av juni. Tror han kommer ned i midten av juli.

 

Skal selv til Sunny beach 22. juli med min bedre halvdel og et vennepar. Leste på Dinside.no at det skulle være litt kunstig turistby hele området, men who gives :) Skal til ett nytt land hvert år har jeg og dama gått inn for, så Bulgaria må jo besøkes en eller annen gang. Må selvfølgelig leie bil og kjøre litt rundt. Har stort sett bare hørt positive ting før jeg leste det negative på Dinside. Neste sommer blir det tur fra østkysten til vestkysten i USA :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja med alle forskuddspengene får du vel råd til en tur til Bulgaria.

Kjenner forresten en diger og trivelig kar (rundt 190 og 120-130kg) som skal være reiseleder i Golden Sands i sommer, men vet ikke om han er der i slutten av juni. Tror han kommer ned i midten av juli.

 

Skal selv til Sunny beach 22. juli med min bedre halvdel og et vennepar. Leste på Dinside.no at det skulle være litt kunstig turistby hele området, men who gives :) Skal til ett nytt land hvert år har jeg og dama gått inn for, så Bulgaria må jo besøkes en eller annen gang. Må selvfølgelig leie bil og kjøre litt rundt. Har stort sett bare hørt positive ting før jeg leste det negative på Dinside. Neste sommer blir det tur fra østkysten til vestkysten i USA :)

 

 

Hehe, har faktisk tro på at han tilbakebetaler når han får lønn. Hvis ikke må du ringe din venn :D

 

Har ikke sett saken på dinside, skal sjekke det ut. Er så lite å velge i med direktefly fra Tromsø, så det var enten Sunny Beach eller Tyrkia. Og Tyrkia har jeg besøkt før.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest en del i tråden her..

Og hadde jeg vært kjøper hadde c00p liggi på sykehuset for lenge siden, men håper han ordner opp. Vet selv at folk kan ha problemer med å få tak på penger som di skylder osv.. har erfart det.. men fikk penga til slutt..

Golden Sands er kongeplass! Og Bulgaria duger som faen!

 

God Tur!

Håkon Andrè Flægstad

Manta B 2.0 16v Turbo

Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling

http://www.mantapitstop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trokke det hjelper på å få pengene tilbake om man blir anmeldt for vold.

 

På DinSide Reises siste tur til Bulgaria, opplevde vi å spise middag fire stykker med bulgarske porsjoner, det vil si den størrelsen lokale vektløftere blir fødd opp på, akkompagnert av bulgarsk brygg, og betale den nette sum av 120 kroner til sammen. Det hyppigst brukte sammenligningsgrunnlaget for oss nordmenn er likevel halvliteren alene. Slik at alle skal forstå hvor billig det kan være her, så koster det rundt 10 kroner for en halvliter øl på byen i Varna. - Det er med andre ord livlig for oss nordmenn å leve på leva!

 

Jeg er klar! :D

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trokke det hjelper på å få pengene tilbake om man blir anmeldt for vold.

 

På DinSide Reises siste tur til Bulgaria, opplevde vi å spise middag fire stykker med bulgarske porsjoner, det vil si den størrelsen lokale vektløftere blir fødd opp på, akkompagnert av bulgarsk brygg, og betale den nette sum av 120 kroner til sammen. Det hyppigst brukte sammenligningsgrunnlaget for oss nordmenn er likevel halvliteren alene. Slik at alle skal forstå hvor billig det kan være her, så koster det rundt 10 kroner for en halvliter øl på byen i Varna. - Det er med andre ord livlig for oss nordmenn å leve på leva!

 

Jeg er klar! :D

 

Joa, men det var vel utenfor hele turistområdet? Har satt av 10-15" til forbruk på de to ukene, men håper jo jeg bruker mindre. Var en tur i Tsjekkia i februar, og for en gangs skyld skulle jeg prøve å holde meg unna sentrum. Da var prisene noe helt annet enn i sentrum, men det visste jeg forsåvidt fra før av.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får faktisk ei helflaske med Vodka for under 10 kr i Bulgaria, hvis du drar til et supermarked utenfor turistmagneter. Anbefaler ikke varna, der var det stusslig, masse sigøynere og tiggere osv. I Golden Sands som jeg har vært er ikke det no problem. tipper mafian fikser dette..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos sporingsummer..

Jeg har sendt utallige egen-emballasjerte pakker til folk som har kjøpt ting av meg, og jeg har ennå til gode å få sporingsnummer på slike pakker, da de har blitt sendt som brev for å få billigst porto. Når jeg har sendt ting i postoppkrav derimot, så har jeg fått sporingsnummer.

Kanskje det er akkurat derfor "coop" ikke har kunne gitt dere sporingsnummer i enkelte tilfeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja brev får du ikke sporingsnr på. Det er uansett en ekstremt dårlig løsning, og jeg tviler på at dama på posten har latt deg sende forbrukerelektronikk som brev uansett siden det ikke er noen forsikring på brev. Om det sendes som et rekommandert brev derimot får du både sporingsnr og forsikring på pakken.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår