Gå til innhold

Svindel på bilforumet.net - Ikke kjøp noe fra denne mannen!

Ranger emnet


thklinge

Anbefalte innlegg

Har sendt en PM til en moderator her på forumet for å prøve å få tilbake den originale salgstråden, for å bruke den som dokumentasjon ovenfor Politiet. Har også printet ut alt av PMs fram og tilbake, samt denne tråden. Alt blir vedlagt anmeldelsen som jeg skal levere på mandag, forutsatt at jeg får et svar på om salgstråden kan/kan ikke gjenopprettes for utskrift til da.

Etter det jeg har fått med meg, så blir det tatt backup hver natt, så det burde gå greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter det jeg har fått med meg, så blir det tatt backup hver natt, så det burde gå greit...

 

 

Joa, men spørs om dem gidder å gjøre det på den måten, er litt jobb å hente ut en gammel backup. Avhengig av hvordan forumet er satt opp så er det ofte slik at når en tråd slettes så fjernes den ikke fra databasen, den bare merkes som "slettet". Denne merkingen kan i ettertid fjernes igjen og vips så er tråden tilbake slik den var. Det har derimot gått en stund siden tråden ble tatt vekk så det spørs om den enda ligger igjen i databasen. Slettede tråder slettes for godt etter en viss tidsperiode, men også dette er avhengig av hvordan forumet er satt opp.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget noe kjempefestlig idag! :D

 

 

For å forstå festligheten må vi til Bulgarias østkyst:

 

79_0.jpg

 

Litt over midten på bildet finner vi Golden Sands som er en av de større turiststedene ved svartehavet. Litt lengre ned finner vi Sunny Beach, hvor jeg var for ca 2 uker siden. Flott sted, fin ferie, men det er en annen historie.

 

Uansett. Sunny Beach ser slik ut idag:

 

1151846737625_169.jpg

 

VG Nett har alle detaljene om en stoorflom som har lagt stort sett hele Sunny Beach under en halvmeter vann. Strømmen er borte, mobilnettet tok kveld, minibankene er døde så de uten cash har et stort problem, matbutikker og resturanter er stengt så selv om du har cash er det vanskelig å få tak i mat. Full elendighet altså. Samme forhold er det i Tsarevo, iflg VG. Tsarevo er helt nederst på kartet.

 

Golden sands er nok også regnet bort og nærmest katastrofeområde og her kommer det festlige:

 

Jeg drar til golden sands den 29 juni.

 

 

:D :D :D

 

Man får som man sår! Yeah! ;)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt rett.

 

Han tolldeklarerte den til verdi på 2000$, som gjorde at svindleren måtte fortolle den på 27.5% av 2000$.

 

Han måtte derfor ut med 550$ i moms/toll.

Et helt forum spleiset på å lure svindleren :P

 

det var sånn og forstå ja.. :D fikk ikke helt med meg den delen, må innrømme at jeg skumma litt igjennom den tollerdelen ;)

 

men utrolig godt jobba var det iaff!

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår