Gå til innhold

Svindel på bilforumet.net - Ikke kjøp noe fra denne mannen!

Ranger emnet


thklinge

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har jeg lest den.... ENDELIG! :D hadde ikke orka å lese den før fordi den var så lang, men klokka er snart 02:00, og jeg k j e d e r meg, så done! ;)

 

 

 

 

scroll forbi om du vil lese selv [spiler]

 

'Offeret greier å lure scammeren (prøvde igjennom en falsk paypal side å lure selger) til å kjøpe en a4 blokk med taster og tusjtegninger for 500$ som er sendingpenger fra usa til london. ;)

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,

 

Jeg har mer enn èn gang invitert svindlere og andre jeg ikke liker til min hjemmeadresse.....

Det må da kunne sies å være enda mer utleverende enn et navn. Men det er klart det er mange som bare har det i kjeften, og det er på mange måter greit med den beskyttelsen internett gir hva gjelder identitet. Folk flest vet at internett ikke er den mest seriøse formidlingskanalen, så forum leses jo med litt andre briller enn eksempelvis innlegg i Dagsavisen.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Offeret greier å lure scammeren (prøvde igjennom en falsk paypal side å lure selger) til å kjøpe en a4 blokk med taster og tusjtegninger for 500$ som er sendingpenger fra usa til london. ;)

Det er ikke helt rett.

 

Han tolldeklarerte den til verdi på 2000$, som gjorde at svindleren måtte fortolle den på 27.5% av 2000$.

 

Han måtte derfor ut med 550$ i moms/toll.

Et helt forum spleiset på å lure svindleren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi!

 

 

Da var jeg tilbake fra ferie og er klar for å ta opp saken igjen. Har naturligvis hverken fått noen spiller eller tilbakebetalt noen penger. Han har fått all verdens tid, har bevist ettertrykkelig at han er en svindler og blir nå anmeldt for det.

 

Har sendt en PM til en moderator her på forumet for å prøve å få tilbake den originale salgstråden, for å bruke den som dokumentasjon ovenfor Politiet. Har også printet ut alt av PMs fram og tilbake, samt denne tråden. Alt blir vedlagt anmeldelsen som jeg skal levere på mandag, forutsatt at jeg får et svar på om salgstråden kan/kan ikke gjenopprettes for utskrift til da.

 

 

Gir updates etterhvert som det skjer no.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår