mexxor Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kanskje en litt spesiell topic, men noen forslag folkens? Hva vil dere si er en patetisk bil? Eller en bil for patetiske folk?:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hummer H2 med digre krommede alufelger. Det er toppen av patetisme. Patetiskere enn det kan det ikke bli. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hehe, der sa du noe gitt! kommer ikke på noen selv i farta som tar den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 hmm patetisk bil? er ikke hvilken bil det er men hva du gjør med den som gjør den patetisk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 tja, det kan jo også være både, òg det da! Alle forslag mottas med takk. Morro å se hva slags meninger folket har :) Noen biler kan du ta som "patetiske" fra fabrikk også. Men som sagt, dette er smak og behag ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 En bil som tror den er noe den ikke er. Altså, jeg har verken noe imot terninger i ruta, eller BBS RS, alt er kult på sin måte. Men en bil som har aluvinger, som tror den er harry, har jeg ingenting imot. En bil som har aluvinger, som tror den er eksklusiv (forutsatt at alu-vingen er kjøpt på Nille/Torshov), er ikke kult.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Fra fabrikk må være nye crosspolo'n, wannabe 4wd. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Må vel tåle mye dritt fra forumbrukerne her nå men biler som koster under 20k som brukes mange, mange surt oppsparte penger på, i desperat håp om å gjøre bilen fetere. En gammel Corolla eller 240 eller whatever, begynne å "bygge på den" med sportsratt, sportsstoler, bytte girkule på den osv. Sorry, men bilen blir ikke fetere av slikt. La vær, spar heller pengene og ta steget opp til nyere og bedre bil! Porsche Boxster og Caymann er patetiske biler. Hvem kjøper disse? De som ikke har råd til sjefen over alle sportsbiler, 911. Folk med E39 540 med kompressor som tror at de har en M5, er patetiske. Folk som sier Ferrarier og Porscher er penisforlengere, er PATETISKE med store bokstaver. Jeg ler av de som sier det. Kjør en real Ferrari, og få smaken av en ekte gatebil. La 911-ånden snike under huden din, og du lengter tilbake til følelsen. Folk som ler av Hondaen min "bare en Honda" er patetiske, uvitende om Hondas racinghistorie. Folk som forguder BMW og tror at det er de eneste bila i verden som tilbyr kjøreglede, er patetiske. (Jeg er STOR BMW fan, men finnes grenser for sort/hvitt tenking). Biler med alu-vinge og under 200 hk pr. tonn, er patetiske. Folk som sier at FWD suger og RWD er best, er patetiske. Folk som kjører forrige generasjons BMW eller Mercedes, og tror de har en feit bil, er patetiske. Skal du leke konge i en BMW eller Mercedes, må du ha den modellen som selges ny i butikken, kompis. Gamle bimmere og mercher kan hvem som helst kjøpe. Ekte BMW og Mercedes folk kjøper bila nye fra butikken, og tåler verditapet. Lamborghini Gallardo er patetisk. VAG produkt med Audi instrumenter!!!! WTF!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Må Folk som sier at FWD suger og RWD er best, er patetiske. :) jeg er patetisk :D jeg liker heller at rompa danser, enn at fronten "disser" hehehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 jeg er også patetisk. har 240 med sparco ratt og ali felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Dette mener jeg er ganske patetisk :puke Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Syns ikke det er patetisk dersom den er laget for: 1. Å skremme folk. 2. Å få folk til å se. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Må si meg veldig enig med det eiriksmil skrev tidligere i tråden. En bil som tror den er noe den ikke er/utgir seg for at den er noe den ikke er er jævli patetisk. Dette er vel et veldig godt eksempel på det: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7574344&sid=7aIm8SuLK740198&pos=1&tot=33 Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Patetisk betyr også ynkelig...hmm...ynkelige biler? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Førstebilen min var patetisk:) http://bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1560 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg