Gå til innhold

Hva vil du si er en patetisk bil?

Ranger emnet


mexxor

Anbefalte innlegg

Folk som kjøper Opel Calibra, og tror de har sportsbil bare de setter på japsepotte og sportsratt.

Mazda 323F/626 rånere, som kjøper en sånn bil, og tror de har verdens kuleste bil. (Joda, kjempetøft å stå å burne utenfor Kiwi med FWD!) <- sikter til en hendelse i går, hvor en grå 626 stod utenfor Kiwi i nærheten av Gardermoen og viste seg frem.

Nå blir jeg vel slakta her, men Alfa Romeo! Misliker de bilene sterkt, skjønner virkelig ikke hvorfor folk kan kalle det for kjøreglede og stil og alt det der..

Rune - Best i luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå blir jeg vel slakta her, men Alfa Romeo! Misliker de bilene sterkt, skjønner virkelig ikke hvorfor folk kan kalle det for kjøreglede og stil og alt det der..

 

Slakta blir du ikke :) Men vil gjerne vite grunnen til at du mener det. Har du kjørt mange Alfaer?

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som føler seg hevet over andre fordi de har dyrere/nyere bil.. Er patetisk.. Pleier bli stille når man sier "jeg eier ihvertfall MIN bil".

Ja, jeg har en 86modell Toyota.. Jeg er stolt av det, jeg ELSKER den bilen. Respekter det FFS.

 

Ellers synes jeg denne http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6751104&sid=3avCjbVHi689767&pos=6&tot=6 er patetisk.. Jeg mener.. Sånne biler.. Som ikke har NOE som helst bruksområde der de stikker seg ut som en god bil.. Det er bare trist...

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er værre å se vinger (uansett type) på FWD..

YAY for tap av grep forran!

 

Trodde du visste at vinger brukes stort sett til å bedre balansen gjennom en sving kontra å hindre hjulspinn?

Vinger på FWD er absolutt ingen motsetning, det spørs bare hvordan aerodynamikken er kontra chassiet.

 

Edit: dobbel negering, og diverse annet.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Sa han som iflg. signaturen kjører rundt i en 15år (!!!) gammel bil. Ikke patetisk i det hele tatt det.

 

 

 

Så så, jeg har aldri lekt kjekkas med bilen :) Og jeg snakket om kebabtraller i Oslo sentrum på en sen fredag/lørdags kveld cruiser rundt i en sliten CLK eller 3-serie og tror bilen er så løøøøøøøøøøøøøøøø med fete ASA felgene til 10.000 kr. pakken hos Sharif's.

 

 

 

 

Ser at jeg bare skal ta på meg flamesuiten igjen.

 

Hva vil dere si er en patetisk bil?

 

Lev med det jeg skrev, jeg gidder ikke å svare på kommentarer på kommentarene mine utover dette svaret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Sa han som iflg. signaturen kjører rundt i en 15år (!!!) gammel bil. Ikke patetisk i det hele tatt det.

 

så om man kjører rundt i en Mercedes 300SL som er 54 år gammel, er den patetisk da?

http://www.supercars.net/cars/2224.html

 

Eller en Urquattro som er 17-18 år gammel?

 

Alder styrer ikke om bilen er patetisk eller ikke, finnes splitter nye biler som er patetiske, og eldgamle som er langt fra patetiske.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så om man kjører rundt i en Mercedes 300SL som er 54 år gammel, er den patetisk da?

http://www.supercars.net/cars/2224.html

 

Eller en Urquattro som er 17-18 år gammel?

 

Alder styrer ikke om bilen er patetisk eller ikke, finnes splitter nye biler som er patetiske, og eldgamle som er langt fra patetiske.

 

 

 

Nei han siktet vel til kommentaren min:

 

Folk som kjører forrige generasjons BMW eller Mercedes, og tror de har en feit bil, er patetiske. Skal du leke konge i en BMW eller Mercedes, må du ha den modellen som selges ny i butikken, kompis. Gamle bimmere og mercher kan hvem som helst kjøpe. Ekte BMW og Mercedes folk kjøper bila nye fra butikken, og tåler verditapet.

 

 

Her snakket jeg om BMW og Mercher... Aldri sagt at alle eldre biler er patetiske, men han leste visst at jeg skrev "alle eldre biler".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk for meg er biler med høyre ratt til mange hundre tusen kr som du ikke engang får skilt på og kan kjøre på veien i norge. Det er hvertfall min mening.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adj. 1. pathetic - deserving or inciting pity; "a hapless victim"; "miserable victims of war"; "the shabby room struck her as extraordinarily pathetic"- Galsworthy; "piteous appeals for help"; "pitiable homeless children"; "a pitiful fate"; "Oh, you poor thing"; "his poor distorted limbs"; "a wretched life"

misfortunate, piteous, hapless, miserable, poor, pitiable, pitiful, wretched

unfortunate - not favored by fortune; marked or accompanied by or resulting in ill fortune; "an unfortunate turn of events"; "an unfortunate decision"; "unfortunate investments"; "an unfortunate night for all concerned"

2. pathetic - inspiring mixed contempt and pity; "their efforts were pathetic"; "pitiable lack of character"; "pitiful exhibition of cowardice"

pitiable, pitiful

contemptible - deserving of contempt or scorn

3. pathetic - inspiring scornful pity; "how silly an ardent and unsuccessful wooer can be especially if he is getting on in years"- Dashiell Hammett

ridiculous, silly

undignified - lacking dignity

 

 

Dermed vil jeg si at i det øyeblikk en bil ikke fungerer i den hensikt som den er ment så er den patetisk, et flott eksempel er Hummer med 26" osvosv.

Det er også patetisk å se på en ungdom som kjøper seg f,eks en gammel Nissan/Datsun Bluebird som han først senker og finner felger til, nå ser bilen helt grei ut, men så hagler det på med universale stylingkit, bengalakk osvosv, det er litt patetisk. Skiboks og Ekstralys på Audi TT er også litt patetisk ja:shake

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk:

 

Wannabe rike som kjører rundt i en billig Merce eller Bmw kun for å fremstå at de liksom skal være rik.

 

Ser at det er veldig populært blant våre nye landsmenn (har selvfølgelig kommet borti andre også). De skriver vel til ex landet sitt at de nå kjører merce/bmw slik at det får respekt der nede ellernoe :-D

 

Overdrevne vinger og styling på motorsvake biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rike" folk som leaser biler og tror di er kongen på haugen

 

SHOWbiler som trimmes og ALDRI brukes..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kjører forrige generasjons BMW eller Mercedes, og tror de har en feit bil, er patetiske. Skal du leke konge i en BMW eller Mercedes, må du ha den modellen som selges ny i butikken, kompis. Gamle bimmere og mercher kan hvem som helst kjøpe. Ekte BMW og Mercedes folk kjøper bila nye fra butikken, og tåler verditapet.

 

Så du synes man er mer konge i en splitter ny BMW 316i enn i en gammel E30 M3?

 

Selv mener jeg at det ikke finnes patetiske biler, bare patetiske eiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår