Gå til innhold

Hva vil du si er en patetisk bil?

Ranger emnet


mexxor

Anbefalte innlegg

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En bil som tror den er noe den ikke er. Altså, jeg har verken noe imot terninger i ruta, eller BBS RS, alt er kult på sin måte.

Men en bil som har aluvinger, som tror den er harry, har jeg ingenting imot. En bil som har aluvinger, som tror den er eksklusiv (forutsatt at alu-vingen er kjøpt på Nille/Torshov), er ikke kult..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel tåle mye dritt fra forumbrukerne her nå men biler som koster under 20k som brukes mange, mange surt oppsparte penger på, i desperat håp om å gjøre bilen fetere. En gammel Corolla eller 240 eller whatever, begynne å "bygge på den" med sportsratt, sportsstoler, bytte girkule på den osv.

 

Sorry, men bilen blir ikke fetere av slikt. La vær, spar heller pengene og ta steget opp til nyere og bedre bil!

 

 

Porsche Boxster og Caymann er patetiske biler. Hvem kjøper disse? De som ikke har råd til sjefen over alle sportsbiler, 911.

 

Folk med E39 540 med kompressor som tror at de har en M5, er patetiske.

 

Folk som sier Ferrarier og Porscher er penisforlengere, er PATETISKE med store bokstaver. Jeg ler av de som sier det. Kjør en real Ferrari, og få smaken av en ekte gatebil. La 911-ånden snike under huden din, og du lengter tilbake til følelsen.

 

 

Folk som ler av Hondaen min "bare en Honda" er patetiske, uvitende om Hondas racinghistorie.

 

Folk som forguder BMW og tror at det er de eneste bila i verden som tilbyr kjøreglede, er patetiske. (Jeg er STOR BMW fan, men finnes grenser for sort/hvitt tenking).

 

Biler med alu-vinge og under 200 hk pr. tonn, er patetiske.

 

Folk som sier at FWD suger og RWD er best, er patetiske.

 

Folk som kjører forrige generasjons BMW eller Mercedes, og tror de har en feit bil, er patetiske. Skal du leke konge i en BMW eller Mercedes, må du ha den modellen som selges ny i butikken, kompis. Gamle bimmere og mercher kan hvem som helst kjøpe. Ekte BMW og Mercedes folk kjøper bila nye fra butikken, og tåler verditapet.

 

 

 

Lamborghini Gallardo er patetisk. VAG produkt med Audi instrumenter!!!! WTF!!

 

 

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er patetisk dersom den er laget for:

 

1. Å skremme folk.

2. Å få folk til å se.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg veldig enig med det eiriksmil skrev tidligere i tråden. En bil som tror den er noe den ikke er/utgir seg for at den er noe den ikke er er jævli patetisk.

 

Dette er vel et veldig godt eksempel på det: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7574344&sid=7aIm8SuLK740198&pos=1&tot=33

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår