Gå til innhold

Hva vil du si er en patetisk bil?

Ranger emnet


mexxor

Anbefalte innlegg

Det er patetisk å late som om bilen din er så jævli rå, når alle vet og ser at den ikkje er det.

 

Det er IKKJE patetisk å legge penger i et bedre ratt og noen gode seter i en gammal bil, har kjørt en 240 sugediesel med Recaro Classic og mindre ratt, deilig bil å kjøre Bergen-Voss med (når eg hadde kommet opp i fart)..

 

Det er patetisk å sette støyende effektanlegg på en hvilken som helst originalbil med lite motor, det er hakket mindre å sette på en sprek bil så lenge du tjener en hest eller to og..

 

Aluvinger er patetisk omtrent uansett, du skal ha RÅ bil om du trenger det. Hvis bilen din er rå og original, og fabrikken ikkje har funnet det nødvendig med stor vinge, så er det patetisk..

 

Eg har en tro på at alle biler kan bli tøffe, eneste eksempelet eg ikkje har sett tøff endå, er Lada Samara..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Førstebilen min var patetisk:)QUOTE]

 

Jeg synes ikke den var veldig patetisk. Jeg synes ikke det er patetisk med sportsratt og racingstoler. man "styler" jo bilen etter lommeboka, har man ikke mye penger så skader det ikke med bare litt styling. den blir jo finere enn den var orginalt.

 

folk som har flere hundre tusen å bruke på bilene sine og som rakker ned på andre fordi andre bare har råd til en girkule og et ratt, DET ER PATETISK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aluvinger er patetisk omtrent uansett, du skal ha RÅ bil om du trenger det. Hvis bilen din er rå og original, og fabrikken ikkje har funnet det nødvendig med stor vinge, så er det patetisk..

Koenigsegg? :P

 

Og før kebab_gud kommer å fiker meg i trynet med nye fakta (:P), joda, jeg vet vinge er tilleggsutstyr. Men det er vel egentlig for spesielt interesserte. Og for the Stig. ;)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har en tro på at alle biler kan bli tøffe, eneste eksempelet eg ikkje har sett tøff endå, er Lada Samara..

 

Kan nok bli ganske så fet enten:

 

Med hevede hjul, og Rally-oppsett (dekor, kufanger, safari-intake).

 

Eller skamsenk og brede hjul. Ladaer kan bli fete, satt og tenkte på det her en dag. Bare synd at de er synonymt med "råning" og "harry"..

 

 

I mine øyne er denne råpen, fet og sjelden..

 

704295_22_full.jpg

 

 

 

 

Skjønner at du bare ville ha frem ett poeng, men mitt poeng er, alle biler kan bli fete :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel tåle mye dritt fra forumbrukerne her nå men biler som koster under 20k som brukes mange, mange surt oppsparte penger på, i desperat håp om å gjøre bilen fetere. En gammel Corolla eller 240 eller whatever, begynne å "bygge på den" med sportsratt, sportsstoler, bytte girkule på den osv.

 

Sorry, men bilen blir ikke fetere av slikt. La vær, spar heller pengene og ta steget opp til nyere og bedre bil!

 

 

 

 

 

:)

 

santsåsant!! ser på dette som et GODT råd jeg ihvertfall!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet jeg ikke om noen bil som er patetisk, men utsangnene til deg |Adeel...

Det er kanskje ikke alle som har penger til den nyeste bimmern, hva om folk liker en gammel E30 m3, du føler deg sikkert konge i bilen din du å, sikkert en hel drøss med folk som synes den er støgg...

85mod toyota lc lj70 33"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du leke konge i en BMW eller Mercedes, må du ha den modellen som selges ny i butikken, kompis. Gamle bimmere og mercher kan hvem som helst kjøpe. Ekte BMW og Mercedes folk kjøper bila nye fra butikken, og tåler verditapet.

:)

 

....Sa han som iflg. signaturen kjører rundt i en 15år (!!!) gammel bil. Ikke patetisk i det hele tatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche Boxster og Caymann er patetiske biler. Hvem kjøper disse? De som ikke har råd til sjefen over alle sportsbiler, 911.

 

-

 

Biler med alu-vinge og under 200 hk pr. tonn, er patetiske.

 

-

 

Lamborghini Gallardo er patetisk. VAG produkt med Audi instrumenter!!!! WTF!!

 

Caymen er jo egentlig en ganial bil.. som ble slaktet av porsche selv fordi den var bedre enn 911..

(og 911 fortjener å hvile nå .. så hvorfor kunne de ikke bare byttet ut 911 med cayman.. :P )

 

er værre å se vinger (uansett type) på FWD..

YAY for tap av grep forran!

og vinge uansett type senker Akselerasjon og toppfart ..

 

Lambo gjenerelt er patetisk.. hvor er sportsligheten? gikk fra å være blant de mest brutale til å bli understyrte paris hilton vogner

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet jeg ikke om noen bil som er patetisk, men utsangnene til deg |Adeel...

Det er kanskje ikke alle som har penger til den nyeste bimmern, hva om folk liker en gammel E30 m3, du føler deg sikkert konge i bilen din du å, sikkert en hel drøss med folk som synes den er støgg...

 

E30 m3 er jo laaaaaaaaaaaangt mye råere enn nsx...så det var dårlig sammenligning!:) men skjønner hva du mener....

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gamle MB 560SEC er penere enn nye S-klasse, og gamle 633 CSi er penere enn nye 6-serie, og kunne gjerne tenkt meg en av disse. Patetisk?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel tåle mye dritt fra forumbrukerne her nå men biler som koster under 20k som brukes mange, mange surt oppsparte penger på, i desperat håp om å gjøre bilen fetere. En gammel Corolla eller 240 eller whatever, begynne å "bygge på den" med sportsratt, sportsstoler, bytte girkule på den osv.

 

Sorry, men bilen blir ikke fetere av slikt. La vær, spar heller pengene og ta steget opp til nyere og bedre bil!

 

 

Porsche Boxster og Caymann er patetiske biler. Hvem kjøper disse? De som ikke har råd til sjefen over alle sportsbiler, 911.

 

La 911-ånden snike under huden din, og du lengter tilbake til følelsen.

 

 

Folk som ler av Hondaen min "bare en Honda" er patetiske, uvitende om Hondas racinghistorie.

 

Folk som kjører forrige generasjons BMW eller Mercedes, og tror de har en feit bil, er patetiske. Skal du leke konge i en BMW eller Mercedes, må du ha den modellen som selges ny i butikken, kompis. Gamle bimmere og mercher kan hvem som helst kjøpe. Ekte BMW og Mercedes folk kjøper bila nye fra butikken, og tåler verditapet.

 

:)

 

For det første så tror jeg du er KONGEN av patetisk...

Du TØR IKKE skrive noe om hvem du er, hva du har, hvor gammel du er +++!

 

Hvorfor må alltid den nyeste og dyreste bilen du får kjøpt i butikken være den råeste? (Forresten... med de påstandene du slenger ut, håper jeg ikke du har bil til undet 1 mill...)

 

Sjefen over alle sportsbiler ? 911 ? Her snakker du jo om en gammel sliter...Hvorfor ikke ny Corvette eller Viper ? (En orginal 911 kommer jo langt bak i leksa....)

 

Åssen Honda har du? har hondaen din vært med å skrivd historie innen honda racing?? (Jeg har en sur gammel mercedes, men det vil jo ikke si at den er rå, fordi om Mercedes åsså har Racing-historie) dust!

 

Å du mener at en gammel merce eller BMW ikke kan bli en kul\feit bil?

Forklar det nærmere....! (Trenger ikke bil til over millen for at folk skal syns du har en fin bil)

Finnes mange "eldre" bmw\mercedeser som har vinni mange premier innen utstilling og Racing... !

 

Vet du hva du prater om, eller vil du bare lage diskusjon!!!

 

 

Håper fler er enige med meg...

(sorry, litt off topic):bok

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår