Gå til innhold

Hva vil du si er en patetisk bil?

Ranger emnet


mexxor

Anbefalte innlegg

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så om man kjører rundt i en Mercedes 300SL som er 54 år gammel, er den patetisk da?

http://www.supercars.net/cars/2224.html

 

Eller en Urquattro som er 17-18 år gammel?

 

Alder styrer ikke om bilen er patetisk eller ikke, finnes splitter nye biler som er patetiske, og eldgamle som er langt fra patetiske.

 

Sjekk litt hva du svarer på, før du svarer på det. Er helt enig med deg at det spiller ingen rolle hvilken alder eller pris bilen har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok bli ganske så fet enten:

 

Med hevede hjul, og Rally-oppsett (dekor, kufanger, safari-intake).

 

Eller skamsenk og brede hjul. Ladaer kan bli fete, satt og tenkte på det her en dag. Bare synd at de er synonymt med "råning" og "harry"..

 

 

I mine øyne er denne råpen, fet og sjelden..

 

 

IMG

 

 

Skjønner at du bare ville ha frem ett poeng, men mitt poeng er, alle biler kan bli fete :)

 

Hevede hjul? Mener du senkesett? ;)

 

Poenget mitt var egentlig det samme som ditt, alle biler kan bli feite, men eg har aldri sett en vellykket Samara (den du viste var ikkje fin heller).. Vanskelig utgangspunkt, men eg tror det kan gå. Eg tror til og med at en bil med all den typiske jallastylingen du kan tenke deg kan bli fin, om den er gjennomført og har noe ekstra.. Har lyst på en klassisk Lada, de er alvorlig kule.. Sporer litt av no merker eg..

 

Nomix: Vet ingenting om Koenigsegg, men hvis de lager biler som trenger vinger, så må de jo levere bilene med vinge.. Eller så må de plombere de som blir levert uten vinge litt, så de blir trygge ;)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevede hjul? Mener du senkesett? ;)

 

Poenget mitt var egentlig det samme som ditt, alle biler kan bli feite, men eg har aldri sett en vellykket Samara (den du viste var ikkje fin heller).. Vanskelig utgangspunkt, men eg tror det kan gå. Eg tror til og med at en bil med all den typiske jallastylingen du kan tenke deg kan bli fin, om den er gjennomført og har noe ekstra.. Har lyst på en klassisk Lada, de er alvorlig kule.. Sporer litt av no merker eg..

 

Ja, blir litt avsporing. Men jeg satt i klassen og så på Ladaer, og fant ut at, de er jo faktisk utrolig digge (de gamle Fiat-bilene). Jeg har også tro på at en Samara kan bli fet, har lyst til å prøve selv :)

 

Mente heve-sett.. Lada Samara, for en tur til Sahara :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just show, no go er patetisk etter min mening.

 

Også folk som setter plastikk på biler som ikke passer med det

overhodet, som f.eks 240 (sorry alle rica 240 eiere, its not personal)

 

Er jeg patetisk da, siden jeg har senket og satt på lavprofils hjul på golfen min? Er mere show en go. med golfen, men faen som folk snur seg og viser tommelen opp.

 

Syntes hele tråden her er patetisk. Men å forbedre litt på utseende er greit, men hold det litt simpelt. er ikke noe vits i å ta helt av. Ser jo nok av Audier med RS2 fanger, M3 speil. lexus lykter osv.

 

Så det var noen som snakket dritt om felgpakkene til shariff.

 

HVis man har valget mellom 16" hjul med dekk kontra 18" hjul med dekk for samme prisen så sier det vel litt hva de fleste ville ha valgt hvis det var litt skrallt i lomme boken. Ville så klart gått for 18" hjula til samme prisen. Men felger og senking så holder det på de fleste biler. Er jo nesten ingen som har fått med seg at det er det viktigste fremfor plastikk og annet.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kjøper opel calibra og tror de kjører sportsbil begynner jeg å bli mektig lei av i allefall.

Jeg er ihuga volvoentusiast, men å style en volvo er som å sminke en gris.(alt før 93, inkl. 940)

Det blir aldri bra.

De fleste biler med stor spoiler(spesiellt aluvinger), er jævli patetiske, ler for meg selv hver gang jeg ser en sånn bil.

Ikke gjenomførte bygg, slik som noen av våre nye landsmenns BMW`er, ofte er.

Med kapsler og aluvinge og "monsterfront" og lexuslykter, er helt forjævlige biler, skulle vært skuddpremie for slike biler.(henviser til en viss youngplayer BMW som ligger under carspotting, og var ganske omdiskutert en liten stund her på forumet)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også folk som setter plastikk på biler som ikke passer med det

overhodet, som f.eks 240 (sorry alle rica 240 eiere, its not personal)

Ja, sant.. Mest patetiske som finns omtrent

http://www.freewebs.com/homepage_travis/volvo245tic.htm

PICT0173.JPG

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg patetisk da, siden jeg har senket og satt på lavprofils hjul på golfen min? Er mere show en go. med golfen, men faen som folk snur seg og viser tommelen opp.

 

Jeg var litt kjapp der tror jeg, setning 1 og 2 er egentlig det samme, altså

folk som kjøper masse plastic fantastic til bilen, og gir den et skikkelig

racing-stuk, men så har den 1,6l f.eks..

 

Vinkla meg litt feil, slik som du har gjort er fantastisk flott jeg,

og det bærer ikke preg av at bilen din er raskest i gata osv,

du skjønner?

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så vanskelig å forstå at |adeel prater om at det er patetisk å kjøpe f.eks. en e30 320i og late som man kjører rikmannsbil? Kjører man en e90 320i kjører man ikke rikmannsbil, men det er i alle fall et tegn på at du har rimelig god økonomi :P

 

Og e30 M3 er ikke med i beregningen. e30 M3 er et vidunderlig stykke maskineri.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så vanskelig å forstå at |adeel prater om at det er patetisk å kjøpe f.eks. en e30 320i og late som man kjører rikmannsbil? Kjører man en e90 320i kjører man ikke rikmannsbil, men det er i alle fall et tegn på at du har rimelig god økonomi :P

 

Du kan fremdeles ha gjeld til langt oppover øra på den bilen ;)

 

 

Snakket ikke om E30. Snakket om E39 520 f.eks. og W210 E200CDi f.eks. Bare sånn hvis flere lurer.

 

Kjører du AMG eller M er saken helt annerledes.

 

Mener du at folk som kjører dem er patetiske, eller de mennesker som tror de har mye penger fordi de kjører disse er patetiske?

 

I mine øyne er E39 en av de peneste bilene du kan få til en grei penge, og en absolutt verdig familietransport, og jeg kunne gjerne tenkt meg en 520d med mye essensielt utstyr, fremfor en ny E90 318i..

Heller E39 enn E90 any day.. At least for now..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår