hfracing Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 er det lett å få nålene på plass rett? eller vil det bli misvisning pgs feilplasserte nåler? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Det er ikke noe problem, turtellen setter man der hvor den stod. Speedometer nåla hviler på stopperen, så vipper du den over der går den litt videre før den stopper. Bare å nappe av og sette på plass igjen etterpå Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Formannen på karosseri avdelinga var en kjernekar. Får lakka panser,front fanger,øvre og nedre grill list for en slant og ingen ting ! :) :) :) :) :) Han skulle personlig gjøre forarbeidet og fjerne to merker framme på panseret, så blir sikkert bra:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Kimo.. Du. Jeg reiser til syden om en uke. Skal få bilen inn i garasje til da.. Men, før det kjøper jeg sannsynligvis meg en ny bil. Da kan jeg komme til deg en tur, i sammenheng med en barndåp jeg skal i. Så tar jeg med meg speedometeret mitt, også fikser du lyspærer til meg? Så tar jeg med festene til tåkelyktene? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Du gjør en veldig bra jobb på den bilen, kimojajaj! Den begynner å bli rimelig tøff etterhvert. Jeg trodde det kom til å bli litt for mye av det gode, når du skulle lakkere en del av dashbordet, men det ble virkelig lekkert! Men.. En ting: Hvor mye penger har du svidd av foreløpig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 når du setter på nålen skal du sett den på det merket jeg har laget en runding rundt,etter du har festet den er det bare å dra den forbi stopper hullet og sett på stoppern da funker det korekt Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by Kid-A Ikke lov å påføre noen form for belegg på glasset såvidt jeg vet. Er vel ikke bot for slikt(?), men mangellapp. Ta EU-kontroll på et verksted som tåler å se litt ombygginger, så går det nok greit Kjører bare ned rutene når jeg møter onkel - blir dermed ikke tatt:cocain: Enig.. ALLE vinduene må sotes.. ser kje ut me kun 3 stk! lenge leve el.vinduer :D einaste måten purken holde kjeft på! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Gou? hvor kom du fra ? :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 I dag ble jeg ferdig med den mopeden som jeg byttet mot den gamle cd spilleren og 6x9 som stod i golfen, jeg har overhalt den og skal selge den for 5000,- (Suzuki ZR50SL, for de som lurer). I den anledning begynner det å nærme seg kjøpt av stereo, somsagt har jeg allerede kjøpt en Audiobahn 2x12 sub. Hvis ting går som jeg "håper" så bestiller jeg følgende i løpet av et par uker: (cd spiller) Sony CDX-M800 Artnr: CDXM800 Beskrivelse: Ny og velutstyrt CD-spiller med et meget "kult" utseende.. Active Black Panel 4 x 52 Watt ABC Tuner m/RDS-EON ABP - Active Black Panel 2 linjeutganger + 1 Subutgang CD-R/RW kompatibel CD Tekst CD-MD vekslerstyring Custom File CD Tekststyring DSO EQ7 HiBand IR Fjernkontroll følger med Pris Kr. 3790,- Forsterker: Rockford Fosgate 301X Artnr: 301X Beskrivelse: 4 kanals forsterker PUNCH serie Effekt RMS 4 Ohm v/12V - 4x40 watt Effekt RMS 2 Ohm : 4x75 watt Effekt brokoblet RMS : 2x150 Totaleffekt : 600 watt Punch EQ : Fjernkontroll for montering i dashbordet ( Punch remote ) Delefilter: 80Hz LP / 120Hz HP 12 dB Pris Kr. 3690,- 6x9 høytalere Pioneer TS-A6988 Artnr: TSA6988 Beskrivelse: - 40% på disse 4-veis kvalitetshøyttalerne fra Pioneer !! Maks power : 300W Nominell effekt: 80W Woofer: 163mm X 237mm Midrange: 60mm Dome Tweeter: 42mm Super Tweeter: 18mm Dome 4Ohm Følsomhet: 93dB/W(1m) Frekv. område: 25-32,000Hz (Normalpris 1998,-) Pris Kr. 1190,- bestiller også "Lightening audio" front sett, som passer i originale "hull" oppe på dashbordet. Pris 299,- (for par, billig ja, men så lenge det blir lyd så er jeg fornøyd, ene fronten er nemlig sprengt slik som det er nå). Mine planer er så følgende: Brokoble forsterker og kjøre denne på subben, blir da 2x150W. 6x9 og front sett drives av cd spiller. Jeg vet av alt blir best (sier de fleste) når man driver høytalere med egen forsterker, men jeg er ikke noen lyd freak, og jeg kan ikke tenke meg annet enn at en ny cd spiller klarer og drive de småe frontene og 6x9 på en ok måte. Jeg bestiller det som jeg nå har ramset opp hos bilradiospesialisten, lurer på om jeg like godt drar på elkjøp og kjøper kabler?. Hvor mye blir det og koste meg totalt for alt av kabler? batteri kabel m/sikring, jordings kabel til forsterker, signal kabel til forsterker,noen høytaler ledninger bak til 6x9 osv? Noen tips ang. legging av kabler?Hvor mange meter batteri kabel må jeg ha ? og holder det med 5 m signal kabel bak til forsterkeren? Hvor tjukk strøm kabel må jeg ha? :) Sikkert noen hobby elektrikere der ut som kan dette? ;) Forresten, noen som vet om det er lenge siden sony sin black panel spiller kom ut? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by kimoajajaj I dag ble jeg ferdig med den mopeden som jeg byttet mot den gamle cd spilleren og 6x9 som stod i golfen, jeg har overhalt den og skal selge den for 5000,- (Suzuki ZR50SL, for de som lurer). I den anledning begynner det å nærme seg kjøpt av stereo, somsagt har jeg allerede kjøpt en Audiobahn 2x12 sub. Hvis ting går som jeg "håper" så bestiller jeg følgende i løpet av et par uker: (cd spiller) Sony CDX-M800 Artnr: CDXM800 Beskrivelse: Ny og velutstyrt CD-spiller med et meget "kult" utseende.. Active Black Panel 4 x 52 Watt ABC Tuner m/RDS-EON ABP - Active Black Panel 2 linjeutganger + 1 Subutgang CD-R/RW kompatibel CD Tekst CD-MD vekslerstyring Custom File CD Tekststyring DSO EQ7 HiBand IR Fjernkontroll følger med Pris Kr. 3790,- Forsterker: Rockford Fosgate 301X Artnr: 301X Beskrivelse: 4 kanals forsterker PUNCH serie Effekt RMS 4 Ohm v/12V - 4x40 watt Effekt RMS 2 Ohm : 4x75 watt Effekt brokoblet RMS : 2x150 Totaleffekt : 600 watt Punch EQ : Fjernkontroll for montering i dashbordet ( Punch remote ) Delefilter: 80Hz LP / 120Hz HP 12 dB Pris Kr. 3690,- 6x9 høytalere Pioneer TS-A6988 Artnr: TSA6988 Beskrivelse: - 40% på disse 4-veis kvalitetshøyttalerne fra Pioneer !! Maks power : 300W Nominell effekt: 80W Woofer: 163mm X 237mm Midrange: 60mm Dome Tweeter: 42mm Super Tweeter: 18mm Dome 4Ohm Følsomhet: 93dB/W(1m) Frekv. område: 25-32,000Hz (Normalpris 1998,-) Pris Kr. 1190,- bestiller også "Lightening audio" front sett, som passer i originale "hull" oppe på dashbordet. Pris 299,- (for par, billig ja, men så lenge det blir lyd så er jeg fornøyd, ene fronten er nemlig sprengt slik som det er nå). Mine planer er så følgende: Brokoble forsterker og kjøre denne på subben, blir da 2x150W. 6x9 og front sett drives av cd spiller. Jeg vet av alt blir best (sier de fleste) når man driver høytalere med egen forsterker, men jeg er ikke noen lyd freak, og jeg kan ikke tenke meg annet enn at en ny cd spiller klarer og drive de småe frontene og 6x9 på en ok måte. Jeg bestiller det som jeg nå har ramset opp hos bilradiospesialisten, lurer på om jeg like godt drar på elkjøp og kjøper kabler?. Hvor mye blir det og koste meg totalt for alt av kabler? batteri kabel m/sikring, jordings kabel til forsterker, signal kabel til forsterker,noen høytaler ledninger bak til 6x9 osv? Noen tips ang. legging av kabler?Hvor mange meter batteri kabel må jeg ha ? og holder det med 5 m signal kabel bak til forsterkeren? Hvor tjukk strøm kabel må jeg ha? :) Sikkert noen hobby elektrikere der ut som kan dette? ;) Forresten, noen som vet om det er lenge siden sony sin black panel spiller kom ut? burde holde med en 10 mm2 kabel. :) husk sikringer.. og sikringsholder Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 jeg ville lagt inn den største jeg fikk tak i pga da har du evnt mere kapasitet hvis du vil utvide anlegget på et senere tidspunkt. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 hvis forsterkern er 600w i peak, og du har 12 volt. så må du en kabel som klarer å føre 50Ampere, det skulle vel gå med en 10mm2, men jeg personlig ville lagt opp minimum 16.... skader ikke å ver på den sikre siden, og det er ikke så stor forskjell på 10 og 16 i fysisk size, dessuten kan det ver vannsklig å få god kontakt med en liten kabel i en sikringsholder, so tar opp til 25mm2 eller kanskje tilåmed 50mm2 dette er bare min mening da, sikkert noen som er uenig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 husk også kabelsko og den slags småting. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by pumpedyse jeg ville lagt inn den største jeg fikk tak i pga da har du evnt mere kapasitet hvis du vil utvide anlegget på et senere tidspunkt. nå er ikke golf 2 den vanskeligste bilen å legge kabler i da.. hehe.. legge kabler til stereo er jo gjort på langt under en time :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by Labbetuss hvis forsterkern er 600w i peak, og du har 12 volt. så må du en kabel som klarer å føre 50Ampere, det skulle vel gå med en 10mm2, men jeg personlig ville lagt opp minimum 16.... skader ikke å ver på den sikre siden, og det er ikke så stor forskjell på 10 og 16 i fysisk size, dessuten kan det ver vannsklig å få god kontakt med en liten kabel i en sikringsholder, so tar opp til 25mm2 eller kanskje tilåmed 50mm2 dette er bare min mening da, sikkert noen som er uenig.... 50mm2?? er det atomkraftverk som skal drive lyden? hehe.. jeg har en 33mm2 hovedstrømskabel bak til mine. 1x760w rms + 4x45w rms, de går inn i en power/fuseblock.. holder lenge det, kunne trengt en 1,5f kondis og større dynamo.. men jeg får vondt nok i ørene jeg.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg