Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet


kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Originally posted by SunnyGTi2.0

 

Det jeg lurte på, var om det er lurt å strekke en strømkabel til spilleren (med sikring) og en annen separat strømkabel til alt som skal være i bagasjerommet. NOen som vet hva som er lurest?

 

jepp, gjør det.. egen + og - til cdspiller med 10a inline fuse (ved batteriet). holder med noe 2.5mm2 ledning til slikt.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hejsan!. Fin bil du har. Du har dock lite för små fälgar ;). Sugen på köpa mina 17*7" intergral A2 fälgar (4x100,et 37) med Avon ZZ-1 205-40 däck?

Passar perfekt på en golf 2a. Har dom monterade på min 16v:are nu men ska köpa mig "tyskstuk" fälgar.

~ golf gti special -75 ~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har ikke penger inzani..

 

 

Ellers på golf fronten så ble det en nedtur i dag, og en opptur ;)

 

De var fri for sotfilm hos mekonomen, så får ikke før til neste helg.

 

Jeg har fått selgt mopeden, sender den sørover med hurtigruta på mandags morgen, så da blir det spiller og 6x9 til gølfen ;)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen spørsmål til dere stereo fantaster:

 

Er det den røde ledninga som bør få egen strøm fra batteriet (egen ledning med 10amp sikring?). Denne skal kobles via første trinnet på tennings låset, har jeg det på golfen?:) Eller er det den gule som skal ha egen ledning til batteriet?

 

Holder det med 5m signal kabel?

Holder det med 5m batteri kabel?

 

Tror jeg blir å kjøpe en ISO kontakt slik at det blir profft..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Så noen spørsmål til dere stereo fantaster:

 

Er det den røde ledninga som bør få egen strøm fra batteriet (egen ledning med 10amp sikring?). Denne skal kobles via første trinnet på tennings låset, har jeg det på golfen?:) Eller er det den gule som skal ha egen ledning til batteriet?

 

Holder det med 5m signal kabel?

Holder det med 5m batteri kabel?

 

Tror jeg blir å kjøpe en ISO kontakt slik at det blir profft..

 

Den røde ledninga skal kobles der du har strøm når nøkkelen står i første trinn.. Og den gule skal rett på batteriet :)

 

Golfen har et første trinn på tenningsnøkkelen, men jeg har ikke funnet noe som får strøm med nøkkelen i den posisjonen.. Så, jeg kobla bare konstant strøm til spilleren. Må slå den av manuelt, men det funker :)

 

5 meter signal og strøm kabel holder i massevis bak til bagasjerommet.. :)

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kimoajajaj, liker bilen og prosjektet ditt... Er egentlig fra Harstad selv, har råna mye rundt Boccaccio ei stund.

 

Hva skjer med Vw Audi Club avd Harstad? Har jo vært helt stille fra dem leeenge nå! Gikk rykter om at de skulle ha treff i byen denne helga, stemmer det eller?!

 

Anyway, lykke til videre med golfen din. Likeitalot :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

Boccaccio i Harstad?

 

Høres eksotisk ut:cool:

 

Har du vært der? Er ikke så mye eksotisk sammenlignet med andre utesteder i byen, men scorer du ikke med noen på Boccaccio så har du alvorlige fysiske mangler..

 

Men det er (var iallefall da jeg bodde der.. ) kult å "lode" rundt Boccaccio og se på ripset :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår