Gå til innhold

Tråden om Golfen min

Ranger emnet


kimoajajaj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for tips angående data problemene! :) Har ikke vært plaget med det siden jeg gjorde slik som du sa! Takktakk Ripper.

 

Var ute og fikla litt i dag !

 

Var en ledning som var skjøytet like bak sikrings boksen, skjøyten hadde gått fra hverandre, skjøytet på nytt, bensin pumpen startet og alt var i orden ! :)

 

 

BINGO ! Golfen går og alt er bare snadder ;) Ble en liten lodestripe på meg:)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) er det en ener?

 

 

Jeg for min del må vell skru av panseret og sende det og front fangeren og grill listene til lakkeren !:) Så er det bare opp til Jonte at jeg får kjøpt tåkelys festene, slik at alt ordner seg:)

 

Så et lite spørsmål. I går mens jeg holdt på fant jeg den ledninga som går fra tåkelys bryteren (kontakten under spylerveske tanken, mener det var den tanken, er jo så mange at jeg ikke husker i farta ;) :) Jeg sjekket at den var i funksjon, og det var den.

 

Jeg får vell ikke strøm ut av den når jeg slår på bryteren, eller?

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare å sjekke med prøvelampe om den lyser når du slår på bryteren det...

 

avatar-bilde er litt dårlig (tatt med nokia), men skal få knipsa noen skikkelige. Litt kjappe fakta:

 

Karosseri:

84 mk2 ombygd til 90 med dører og fangere. 90' Gti 16v interiør, lexus baklys, emblemfri grill, g60 hjulbuer og skjørt, senka 75/60, monovisker

 

Motor:

Bygd på en 1.8 Gti, med porta topp, to doble delorto gassere, kvasskam og grenrør. Både blokk og topp er høvla for best mulig kompresjon. 2,5" eksos...

 

Felger/dekk:

wolfrace 7,5x16 med 205/40 dekk

 

+ en del rockford stereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Gleder meg til å se bilder jeg ! :)

 

 

40mmdellorto.JPGDscf0137.jpg

Dscf0138.jpgDsc00008.jpg

 

.. er utstyrt med G60 skjermbreddere og skjørt, elektriske skinn Recaro

seter og grill uten emblem... men det er motoren vi husker!

 

Motoren er en 1781ccm GTI 8v med to doble 40mm Dellorto forgassere med

Powersocks, sint kam og grenrør. Både blokken og toppen er høvlet og kompressjonen er brutal! Dette gir en klart spennede gange på tomgang, før 2500 er det ingenting, og først ved 4500 våkner motoren skikkelig til liv. Derfra og opp til 8000 er draget "sykt" og motoren gir det hårreisende brølet som bare et sett forgassere kan hele veien. Effekten oppis som "nok" - så bremsene er oppgradert til 280mm G60 skiver og caliptere fremme.

 

Resten av eksosen består av et 63mm effektanlegg. Videre er det montert Jamex senkefjærer, og bilen ruller på 7.5x16" Wolfrace felger skodd med 205/40 dekk.

 

 

(gammel info hentet fra vwteamgti.com)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin golf !

 

Men i helga ble jeg overbevist om at jeg ikke skal ha skinn seter, VARMTVARMTVARMT og kaldt om vinteren ;) Men tøft er det, og slitesterkt..

 

 

I dag tok jeg ut bakruta igjen, i håp om perfekt soting !:)

 

Reiv av den gamle filmen, vaska ruta med lynol, og så inn i dusjen med den for skikkelig reingjøring.

 

Jeg delte filmen i to, og har nå lagt den øvre delen. Ruta står nå til tørking ute på verandaen. Øverste stripa ble helt perfekt, får håpe jeg ikke får alt for store problemer med skjøyten..

 

Let`s pray.

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår