Gå til innhold

Hvilket yrke har du?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som om dere har noe kalde jobber alle sammen.

Jeg sitter og smelter stein slik at dere får noe å isolere husene deres med.

Har fagbrev i kjemisk teknisk industri og har kjørt smelteovnen i 8 år.

Er snakk om 1500+ grader på smelta og kan love dere at det varmer godt når man står under 1 meter i fra smelta, begynner å ryke av arbeidstøyet når man står der i mer enn 1 minutt ahahahhaha

Bruker ikke slikt kevlar utstyr som smelteverkene må bruke, kun vanlig antiflame arbeidsbukse og jakke, samt hjelm med halve visiret sotet.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg er utdannet lastebilmekaniker hos Volvo med fagbrev, jobbet 3 år med det..Har også halvt år som landbruksmekaniker på Deutz, men det var ett firma på randen av konkurs så hoppet fort av den karusellen.. Har også tatt bilberger utdannelse i lett og tungbergning, så driver med det litt sånn i helger..Men har byttet lastebiler med personbiler nå og holdt på med det i en stund nå og trives med det fortsatt.. Også går det jo litt tid på privatbilen også, må jo jazz'e den litt opp å..

Så hvis det lukter diesel el bensin og går rundt, liker jeg det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i 8 klasse på Hovedgården Slumskole i Asker..skal nok få meg sommerjobb på SFO på barneskolen jeg gikk på før håper jeg, ellers blir det barnevakt i vinterferien..time will show..

Planen er å kjøpe en 3'er golf når jeg er 16..får se hvor mye jeg har klart å spare..

 

OT: Spørr kanskje litt dumt her men..har tenkt til å søke jobb på Møller E-18 som en evt sommerjobb..tenkte da på å vaske biler ol..er dette aktuelt?

Ikke flame meg for å spørre dumt nå, er tross alt en 14 åring som er desperat etter jobb og mer penger.

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvannet år allmenn, halvt år serviceteknikker (fikse virusoppspiste hjemmepc'er), GK elektro, VK1 elektro, forkurs for ingeniør og maritime fag, studerer nå 1. året på bachelor automatiseringsteknikk ved HiÅ, med planer om påbygging til master kyberteknikk i trondheim.

 

Er også dagligvaredealer på Meny i Ålesund :p

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektrikker med fagbrev. Har ikke gått læretid men tatt VK2 Elektro istede. Dvs, læretida på skolen i løpet av 1 år. Med utplassering i bedrift 2 dager i uka. Takketvære en god montør jeg var med under nesten hele utplasseringstiden min lærte jeg utrolig mye og stod fagprøven med glans! :D

2008 Saab 93 1.8t BioPower

x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i 8 klasse på Hovedgården Slumskole i Asker..skal nok få meg sommerjobb på SFO på barneskolen jeg gikk på før håper jeg, ellers blir det barnevakt i vinterferien..time will show..

Planen er å kjøpe en 3'er golf når jeg er 16..får se hvor mye jeg har klart å spare..

 

OT: Spørr kanskje litt dumt her men..har tenkt til å søke jobb på Møller E-18 som en evt sommerjobb..tenkte da på å vaske biler ol..er dette aktuelt?

Ikke flame meg for å spørre dumt nå, er tross alt en 14 åring som er desperat etter jobb og mer penger.

 

You got PM!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet innen service elektr. (VKII), allmennpåbygg, førstegangstj. og nå ansatt i min fars auksjonsfirma (midlertidig, ikke intr. i å overta).

Vanskelig å søke noen annen jobb når man ikke vet hva man vil :(

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår