maggvaardal Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 å fysj den var stygg, skulle vert blå!!! hehe, er det ikke kadett b buer bak da? mener at golf er mer "kantete" ikke galen bil iallefall, sku lett laga tilsvarende prosjekt på en av mine, men har ikke vunnet i lotto enda :( magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traxspex Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 å fysj den var stygg, skulle vert blå!!! hehe, er det ikke kadett b buer bak da? mener at golf er mer "kantete" ikke galen bil iallefall, sku lett laga tilsvarende prosjekt på en av mine, men har ikke vunnet i lotto enda :( magnus Stygg ?? Tror du har skrapt litt for mye tectyl på Rakett C`en din jeg Magnus... Den kadetten der med cossie motor.... OHH jeg finner ikke ord får hvor RÅ den bilen er :usa: Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ironisk bjørn ironisk, finn en stygg ting du ;) hehe det jeg mener. Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Fy faen å rått !!!!! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schpaaa Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 sinnsykt rå bil! hadde vert litt kjekt å fått vite litt om kva deler som er brukt i understellet og litt rundtom, kan ikke du spørre kameraten din da? Siter Golf g60 "fire and ice" edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 fra en ford person ,,,, stå på !! denne blir bra ! specs på motor da ? Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ikke noe er råere enn en gammel opel. Noe av det råeste jeg har sett. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Sinnsykt PENT!!! Hadde vert perfekt hvis det ikke hadde vert C2 front.. :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolution Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Dette var noe sinnsykt strøkent ja. Hadde vært fint med specs på denne ja. Ser ut som Omega 30 24V bremser framme der. Holder selv på med et Kadett C prosjekt, og det hadde jo vært kult å fått det så bra som dette da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Sinnsykt bra gjennomført. Likte spessielt UniBall på trailingarmene bak!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Det er godt å se at folk har penger nok å bruke på bilene sine.... dette er jo et helt sinnsykt pent bygge!! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZirZ Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Sikkelig rå bil.. seff måtte det noe ford ting i den bilen også.. Ingen opel motorer som holder mål? Siter BMW 523 E39 97mod Ford Sierra 3dørs 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Sikkelig rå bil.. seff måtte det noe ford ting i den bilen også.. Ingen opel motorer som holder mål? Må bare gi deg litt refs for den kommentaren der. De to motorene som holder lengst sies å være Opel OHC og Merchedes diesel. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Ville ikke trimma en Opel OHC eller en Mercedes Diesel, men... Han tenkte nok effekt messig... Toppen på Opel C20XE er minst like bra som Cosworth, om ikke bedre sies det... Den og Nissan SR20DET eller no er vel de beste 2.0 16V å bygge på, men Cosworth vanligst... Zetec motoren er vel mye bedre å bygge på, men... Cosworth er jo gammelt og dårlig i forhold til Zetec... Men da står det jo ikke Cos på toppen... Taper jo en 50hk på det og....*Ironi* Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg