Gå til innhold

Hvem her har mista lappen for sladding?

Ranger emnet


Sharp

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hjelper fint lite å være høflig mot politiet her jeg bor, de er dritt mot deg uansett..

Har enda ikke mistet lappen men kjenner mange som har det, og har selv hatt politiet fulgt etter meg i en 10/15 min før jeg har blitt stoppet og fått noen stygge gloser kastet i tryne fordi de ser jeg kjører bmw.

 

Tenkte kansje han hadde en 15-16 år gammel datter som hadde blitt "lurt" av en råner eller no jeg da.. :P

Men kansje det bare var bilen.. Eller kansje han forvekslet meg med en annen.. Det går da ikke ann å oppføre seg slik mot noen som ikke har gjort noe galt..

Da han spurte om jeg hadde noen jobb hvor jeg trengte lappen.. da jeg svarte at jeg kjørte drosje så ble tonen fort en helt annen..

Han var fortsatt ikke hyggelig.. men han snakket ikke like nedlatende og høylytt til meg lenger..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde vel lite å finne på da? Skjer det en gang til så får du bare si at du ikke klarte å bestemme deg for hvor du skulle ta av ; )

Jeg kjente en kar som mista lappen en gang for å børne, men det blir jo ikke helt det samme.

 

*Anita*

 

AHA!!!!!

Det var deg jeg kjørte forbi på E6 ved kløfta for en liten stund siden.

Må race neste gang da? hehe =)

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt stoppet av smurfene for å ha kjørt radiostyrt bil fra Strømmen til Lillestrøm og opp Rælingstunellen da... En ung politimann som skjønte greia, og en som hadde satt seg fore å kjefte. Ganske fascinerende å prate med de i en overhyggelig tone, og gi de førerkort og lisenser. Enda mer moro var det når de spurte hvem sin bil det var.... "Nei, den er det Team Corally i Nederland som eier!" Politimannen: "Yeah right, men hvem eier bilen?" Jeg: "Team Corally, fabrikken som lager den. Jeg har kontrakt med de for å kjøre, men de eier den" Politimannen: "eh... øhm... jaha............"

 

Fikk beskjed om at hvis de tok meg igjen skulle de finne på noe å ta meg for.

 

Det morsomste var vel da han eldste, litt kjeftende sa at enhver voksen mann skjønner at han ikke skal gjøre som vi gjorde. Og der sto vi 10-15 stykker med ca 26 i gjennomsnittsalder......

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du holder til sørafor...

1. Ting skal du vite vis du kommer til Tr.heim så er snuten GÆÆÆRN!! uansett ka du gjør så driver de å stopper "rånere" for ingenting bare for å lage en mangellapp eller 2 eller å rakke ned på småtteri og bagateller

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid sånn. Noen purker er gode karer, mens andre er kjepphøye, og sitter på sin høye hest der de stopper en fyr med wunderbaum i speilet.

 

Jeg har bare hatt lappen i 1 måned nå, og har ikke blitt stoppa enda. Men en kompis av meg mista lappen i 3 måneder, hvorfor? Vell, han har en 300 4-matic med automat og 200 hester. Han var på en bensinstasjon her i området, og tenkte han skulle spinne litt. Dvs, bak stasjonen er det et helvetes stort område. Der spant han 2 donuts.

 

Tror du **** ikke DAMA til purken, så dette og anmeldte fyren. Ingen form for uaktsom kjøring, ikke noe fare for og treffe noe og det eneste som fikk lide må ha vært piggene i dekkene.

 

Men neida, dama anmeldte, purken tok lappen i 3 måneder basert på hennes vitnemål.

 

De har virkelig ikke noe bedre og gjøre her. Ta rånere og DRIT i kriminaliteten! For guds skyld, en fyr med tåkelys og baum er et slemt menneske og må stoppes! Men han pakistanern som rana kiosken for litt siden, han er enda ikke blitt tatt. GO COPS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista lappen for å nesten ha slædda borti to biler... En advokat og en politimann, ikke i tjeneste. Men han fikk da ordna så jeg ble fotgjenger 3 mnd for det.. Og har nettopp betalt boten på *kremt* 10,000 spenn. Har nå bare to uker igjen til lappen er i mine hender igjen da. Hit the road, jack!

 

 

er det du som ble tatt for å sladde 20 runder i store rundkjøringa på østsia (fredrikstad)

(hørte det fra bjørn wilhem på skade og lakk as)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det du som ble tatt for å sladde 20 runder i store rundkjøringa på østsia (fredrikstad)

(hørte det fra bjørn wilhem på skade og lakk as)

 

hehe.... nei, er nok ikke det. men har da tatt 18 runder der før en gang.. uten at dem var der da seff.. må da ha flaks noen ganger.. må forresten vente en måned til, pga jeg må ha oppkjøring og teoriprøve på nytt.. så folkens: det er dyyyyrt å miste lappen... må jo ut med noen tusen til for ny oppkjøring++ æsjda. :deng

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zikonian: hvordan går/gikk det på møtet i dag?

 

 

hvordan det gikk? nei det skal jeg si deg!

 

3 mnd uten lappen

5000 i bot

1000kr i saksomkostninger

ny oppkjøring og ny teori

 

7 vitner, jobben min som varebilsjåfør, og at bare EN politimann gadd å vitne (dem var 3) betyr visst ingenting...

 

hurra!!

 

 

skulle vært skutt, hele gjengen...

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

 

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, så mye leit å lese her om politiet. Jeg har vært heldig når jeg ble stoppet av de engang, på moped. Jeg hadde en passasjer på, uten hjelm. De spurte om førerkort og vognkort. Var en R-moped, og de sjekka den heller ikke (ja, den var trimmet). De spurte heller ikke noe om mopeden, utenom om det var en moped da. De slapp oss unna med en advarsel hver. :)

 

Mange sier politiet er noen grinebitere etc, men det har vel sin forklaring det også. Veien til hjerterota til politiet er vel å vise respekt og være hyggelig, selvom de kan være litt frekk etc. Det kan lønne seg i ettertid, hvis du blir stoppa senere en gang, men pass på at de ikke utnytter det.

 

... Haha, kom på en ting dere kan si hvis dere blir stoppa av onkel på hest i parken eller hvor som helst: "Trodde hestkuken var under hesten jeg, ikke oppå." (Må ikke finne på å si noe sånt) :p

Cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Resten av herrene er reale, men så har vi 2 kvinnelige som er et kapittel for seg selv :p

De har vel kanskje ikke fått seg "pølse" på ei stund da hehe... er kjent for å gå utover humøret sånt vettu :D

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel kanskje ikke fått seg "pølse" på ei stund da hehe... er kjent for å gå utover humøret sånt vettu :D

DA må jo noen sørge for det da :kiss blitt så god "kompis" med politikjerring kan jo lønne seg? :D

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår