Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ikke mye trim å hente ut av min 1,6 liter hvertfall:D Men all respekt for tråden din, det har jeg! er imponert:)

 

Kjenner da opptil flere som men enkelhet vipper ut startreleet og kaster nedi en 2,5 liter på 1000 gamp:thumb

 

Legger du til 100.000 til skal jeg ta å bredde den så du kan få p skikkelige hjul også...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kjenner da opptil flere som men enkelhet vipper ut startreleet og kaster nedi en 2,5 liter på 1000 gamp:thumb

 

Legger du til 100.000 til skal jeg ta å bredde den så du kan få p skikkelige hjul også...:D

 

Joda, men er student for tia, så litt short med penger;) Skal jeg ha meg heftig motor, tar jeg heller og restaurerer farfars gamle amerikaner;)

 

EDIT: Tviler på at det er noen her som har samme? Eller for den saks skyld; tviler på at det er mange av akkurat den typen i Norge?

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.... Sparke seg selv bak...

UT å jobb....:deng

 

Finne ut at jeg skal kjøpe mine egne 15X8 meter med asfaltflekk i depoet på Gardemoen... min faste plass...

 

Så kan en jo lage det litt hjemmekoselig med fast fortelt til bussen, litt stauder i Krukker og Fine blomsterkasser..

 

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du detta er av "guttene" på hvår side av saken...

 

Han har bein i både rundt rundt og rett fram, så saken vi generelt diskuterte var NBF sin rolle og oppførsel til nytenking, forrandriner til det bedre og "modernisere" klasser/regler og paragrafer slik at de er best mulig for de som har bil som hobby og liker å leke, framfor at alt skal være sigar, konjak , store laubærkranser og fint og fjongt...

 

De få som klarer å karre seg til rally, Stcc,formelracing, eller har kr til å leke i FIA EM i dragracing, ja all ære til de, men kom ikke å prakk på oss "Solberg virus" fordi vi skal framstå som noe vi ikke er...

 

Vi liker det vi holder på med, jobber ræva av oss for å få endene til å møtes, å kan vi få nettopris eller bra rabatt på det vi vil kjøpe og trenger, så er vi jo glad for det...

 

At noen gir spons til andre er egentlig merkelig...

 

Har hatt mine runder med å være snill... eneste man får igjen for det man har gjort gratis er Surmulig og til tider uvennskap...

 

Så tror det vil være viktig å motarbeide "solbergviruset i systemet og gjøre det best og billigst mulig for alle parter...

 

Hæ...... Enten missforstod jeg det meste, eller prater vi litt omhverandre nå?

Tror ikke det vil hjelpe så mye opp mot forbundet om noen kuppa styret i NDRG! :wank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår