Nsr160 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hellothere Bra å se du har fått gjort noe. Kult prosjekt du har gående her ja. :thumb Har ikke sett det før nå. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hellothere Bra å se du har fått gjort noe. Kult prosjekt du har gående her ja. :thumb Har ikke sett det før nå. Jada. Gikk bedre enn forventet. Har du troen på at dette vil holde nå da? ;) Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hellothere Høres kanskje dumt ut, men prøv og slå på det. Før du lakker, så kan du se at det holder. :thumb Det burde tåle et slag. (Ikke slå for hard, da får du vondt i hånda) :hammer Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Syns jeg har sett bilen på autodb ja :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Syns jeg har sett bilen på autodb ja :D hæ? :hvaskjera Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 hæ? :hvaskjera hm..kjente igjen noen av bilda dine..sikkert en dott som har tatt noen av de i anonnsen sin:) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 hm..kjente igjen noen av bilda dine..sikkert en dott som har tatt noen av de i anonnsen sin:) hm...ikke jeg som har laget annonse i allefall. Har du noen link? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 hm...ikke jeg som har laget annonse i allefall. Har du noen link? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=928657 Den var vel bare lik :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 ** 25 NOVEMBER ** Har så og si gjort ferdig grillen no. Har slipt ned glassfibersparkelen og lagt på litt til for å få en jevn og fin overflate som ikke skiller seg ut fra resten av grillen. Har blitt veldig fornøyd. Glassfiberen og sparkelen har vært veldig grei å jobbe med, så dette skulle ikke være noe problem for andre som lurer. Er tross alt min første gang med glassfiber. Selv om jeg har vært endel borti sparkel og sånt fra før... I allefall...her er grillen ferdig slipt ned Er ikke helt ferdig med grillen enda da den har endel steinsprutskader og tydeligvis ikke har vært lakket profft før. Lakken flasser litt enkelte steder og har endel bobler. Kommer tilbake med oppdateringer når jeg har gjort ferdig frontfangeren. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ** 27 NOVEMBER ** Begynte å ta ut motoren idag. Tatt ut alle tanker og fjernet alle koblinger som binder motoren til karosseriet. Slik som den står no er den bare festet i eksosmanifolden og drivakslingene. Fikk ikke løsnet drivakslingene så det blir en ny tur ut i garasjen seinere i uken med skikkelig verktøy. Nå er det bare å slå til og kjøpe motoren. Er den ikke solgt unna innen et par uker går den rett på dynga. Ingen medlidenhet her i gården. Annonse I løpet av uken skal det også tilpasses karosseriplate til bakluken som skal sveises. Har "prøvemontert" baklukeåpneren og det ser ut til at det skal gå smertefritt. Min far står for sveisingen og bakluken skal bli kanon ifølge han. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 ** 1 DESEMBER ** Motor er solgt og ble tatt ut idag! Den gamle 2(s)literen er endelig ute! Og det var et reint helvete å få den ut. Har talje men hadde selfølgelig ikke noe sted å henge den opp! :rolleyes: Ble til at meg og min far løftet den ut ved hjelp av en bjelke :eek: . Tok ut motor og eksosmanifold i ett, og girkasse og drivaksler som ett. Har også vært hos karosserverksted og fått laget til plate til bakluken. Clean bakluke og el. baklukeåpner blir nok neste delprosjekt, sammen med skiltgrop i støtfangeren. Blir helt kanon dette her. Resultatet skal bli tilnærmet dette: Den som hadde hatt slike baklykter i tillegg... :rolleyes: Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 bare å lakke det :) transparang rød lakk på torshov 70 kr ca. den grønne passaten der er stilig happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 bare å lakke det :) transparang rød lakk på torshov 70 kr ca.den grønne passaten der er stilig happyhappy 99kr! Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 bare å lakke det :) transparang rød lakk på torshov 70 kr ca.den grønne passaten der er stilig happyhappy Tja. Kunne vel alltids prøvd. Får jo et ekstra sett med baklykter når jeg henter bil i tyskland. Men tviler på at det vil bli noe bra. Ryggelysene blir vel også rosa? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 yupp, er du ikke fornøyd så kan det alltids vaskes av med tynner Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg