Gå til innhold

Cleane bakluke med Glassfiber?

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

sikkert et dumt spørsmål, men går det ann? Skal cleane en bakluke til en Golf2 og det hadde vært lettere å bruke glassfiber til det...

 

mvh Mspeed

hmm, det vil nok gå, men hadde vel gått for å sveisa den igjen, så finpussa det med glassfiber;)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sveisa, og finpussa med sparkel ;)

Eller... jeg hadde ikke cleana Golf 2 bakluke i utgangspunktet :P

 

Men det går sikkert med glassfiber. Må bare passe på å få det 100% rett da :) Kjipt om det svinger og bølger seg.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golf 2'en har jo så rett rute at jeg ville brukt 3mm østenfiner og dusja den godt med vann slik at den blir myk for så å få den i den stillingen jeg vil ha den...la den tørke helt og skrudd den fast i metallet for så å ha glasfiber over/under osv...da blir det mest mulig rett og minst mulig pussing/sparkling...pass på at det er tørt metall der du har på glasfiber for ellers kan det bli rust ja, men blir ikke rust bare fordi man har på glasfiber...så tilfelle har jeg et problem :P

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den er så rett ville jeg brukt en plate bit og sveist den. Dette vil holde i all vibrasjoner og igjensmekking av bakluken. Hvis du støper det, vil det være større sjangse for at det sprekker og i værste fall detter helt av. Stål er det beste!

 

bra en av oss bruker hodet :P tenkte faktisk ikke over det, men som du sier...du vil lett få problemer med sprekker med mindre du stiver den opp med noe...

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hadde ikke gått for en annen løsning enn sveising her nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår