eiriksmil Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Får ikke akkurat mindre lyst på en einser når jeg ser resultatet ditt! Ser meget bra ut:D Hehe. Samma her! Som jeg sa forleden Ekkoj, klare lykter, helt klart! :) Er det gloss eller metallic farge, forresten? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Det er godt det bare tar 6,5 minutter å bytte lykter, så kan du bytte etter lyst og behov kiddie chicken Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Syns du absolutt burde gå for helrøde baklyktene ;) Det så skikkelig gromt ut! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 sitter her å beundrer bildene dine jeg da.. muligens noe partisk i saken siden jeg er vel bortimot den eneste som har sett denne bilen "live" bortsett fra gutta fra "værste" Men jeg henger meg litt på deg jokke.. Det ser ikke "nytt" nok ut med de røde.. Med tanke på at bilen nå nesten ser ut som den kommer rett fra samlebåndet.. Ney gå for de du liker best du.. drit i alle andres meninger.. de er bare "misunnelige"jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ney gå for de du liker best du.. drit i alle andres meninger.. de er bare "misunnelige"jerkoff Stemmer! :D Det er jo ikke hver dag man kan prøve å påvirke byggingen av fete biler da ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Sikkert ikke helt enkelt, men hva med å lakke lyktene sånn? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Synd med hånda da, men du klarer vel å trykke inn telefonnummeret mitt, så er det bare å komme oppom en dag :) det lar seg gjøre vet du, står fortsatt ved mine ord om at du må bruke de glassklare baklyktene. men du må ha hvite eller glassklare oransje foran. hvis ikke blir det kræsj Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Han må ha oransje med parklys i blinkersene... "må" ;) Vanskelig når Rolf er syk. Har alltid siste ordet i alle forumtråder nå! :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Helt nye og blanke originallykter hadde blitt pent tror jeg :) Men liker de bmw stil lyktene som du har da :) Bilen blir jo genial! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Helt nye og blanke originallykter hadde blitt pent tror jeg :) Men liker de bmw stil lyktene som du har da :) Bilen blir jo genial! klart at klarglass lyktene gir ny "new-look" uten tvil.. ekkoj, ellers så har du muligheten til det jeg forklarte med de 100%klarglassene, du kan få teste på mine om du dekker dem til med gjennomsiktig folie først ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ang lyktene, det ser fint ut no matter what. Digget definitivt de røde, men jeg husker ikke hvordan de andre ser ut, så vi får se. Gleder meg til å se denne live. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Er nok mange som gleder seg til å se denne bilen live. Jeg gleder meg ihvertfall stort;) Sleng gjerne ut flere bilder ettersom du monterer (noe jeg regner med du gjør uansett) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Skal si folk engasjerer seg i lyktevalg her :D Her er et "forslag" til ... Som dere ser har jeg fått gjort littegranne til.. monterte vinduspaknigene i dørene Og innmaten da apros lykter... Fikk gjort litt med fronten igårogså Det tar utrolig lang tid å montere disse bitene... først skal de finnes, noe som ikke er så lett med tanke på hvordan (mangel på) system jeg har delene mine også skal jo alt pusses og vaskes.. igår brukte jeg opp en tube autosol :p Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Skal si folk engasjerer seg i lyktevalg her :D Her er et "forslag" til ... Der har du dem!!!! Sååååå pent!! :D Dette blir bare utrolig gromt... godt å se det begynner å ta form igjen :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Off.. Jeg har så jævla lyst på en einser når jeg ser prosjektet ditt.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg