Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

nydelig, strøkent eksemplar :)

men vill ikke dekka slites veldig på innern med den heftige camber vinkeln?

utseende framfor funsjon antagli :)

 

Har ganske slem negativ camber bak på granadaen, men det slites ikke så ille som jeg var redd for :) Så det takler du vel Ekkoj! :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for masse hyggelige tilbakemeldinger.

 

Hva finishen angår, så finner jeg jo en og annen feil på lakkinga, men det var så billig at det får'n leve med. Man får som oftest hva man betaler for. Overall er lakkjobben godt gjort og bilen ser bra ut.

 

De som er oppriktig intressert i hvor jeg lakka og hva jeg betalte fordi de skal lakke bilen sin kan sende meg en PM.

 

Har fått montert litt mer på bilen, samt fått hjelp av Maniacoupe til å shine litt motordeler.

 

Var også på lokallagstreff idag og møtte Polardego som overleverte ledningsnett til meg. Nok en gang, Takk skal du ha Polardego.

 

Til alle dere som ikke liker baklyktene, så har jeg kanskje en god nyhet. Håkon hadde også tatt med seg ett sett helrøde baklykter slik at jeg kan teste de på bilen også. Videre skal det også sies at jeg har to sett med baklykter hjemme som jeg skl eksperimentere litt med.

 

Når det er sagt, så kjøpte jeg lyktene som sitter på nå med en tanke i bakhodet. Jeg ønsker å ha en "nybil look" på bilen når den er ferdig, og mener at klarglass-lykter hjelper til med å gi en sånn look. Men, det er godt det bare er et sett med lykter, de går det jo ann å bytte ut :)

 

Dekkene vil sikkert slites litt ekstra slik de står nå, men det kan være det sammen bare det ser fett ut :D

 

En ting til, kikka over sprenglistene til vinduspakningene igår og konstanterte at de ikke holder mål. Er det noen som har noen ruller med slike lister som har krommen i behold er det bare å skrike ut! (Evt om noen vet hvor jeg får tak i?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns lyktene passer bilen veldig godt :)

 

Har hørt at speedometeret vil misvise dersom dekkene slites ekstra.. Men bare noe jeg har hørt. Greit å være Obs på det, liksom :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå for de lyktene Joachim. absolutt. får komme og ta en titt en dag. ikke at jeg har så mye å finne på for tida. hehe.

 

Litt OT, men klarer du å kjøre nå?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk snudd meg rundt og brukt noen timer på verkstedet idag også.

 

Fikk ut det gamle ledningsnettet og la inn de nye jeg fikk av Håkon.

 

Fikk også testa ut en annen "mod" jeg har tenkt litt på...

 

Golf_2090.jpg

 

Er litt usikker på om jeg skal la det være slik, for de første er jeg ikke sikker på om det blir blankt nok i forhold til kråmen som er ellers på bilen, og for det andre er jeg litt usikke på hva disse er laget av og hvor holdbart det er i lengden.

 

Fikk også montert fangeren foran. Har hjørner og den gummigreia også, eneste problemet er at jeg ikke finner den gummilista :confused:

 

 

Golf_2093.sized.jpg

Og til slutt.. slik ser det ut med røde baklykter... synes ikke det ser "nytt" nok ut om dere skjønner...

 

Golf_2087.sized.jpg

 

gå for de lyktene Joachim. absolutt. får komme og ta en titt en dag. ikke at jeg har så mye å finne på for tida. hehe.

 

Synd med hånda da, men du klarer vel å trykke inn telefonnummeret mitt, så er det bare å komme oppom en dag :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår