Superthomas Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Billig effektanlegg: Får temmelig fet lyd i disse bare med å fjerne katten... Så sveiser du på endestuss etter eget ønske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerll Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 sjekk ut http://www.autoshineshop.no du, der fikk jeg komplett styling til vectraen min + eksos til 8k... Siter kjør sideveien... WWW.SINTEBESTEN.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 ascona b er drit nice bil da.. kjøp deg en sånn.. å trøkk nedi en c20let;) Kadett b:D:D nice bil.. med klasse:Dhehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Det burde holde og bare skifte bakpotta, får som regel bra nok lyd ut av det. Bilexstra og slike sjapper har mye sånt gøy til ein billig penge. Men da må du få ein fyr med lit snøring på sveising til å montere den for deg. Lykke til!! Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 om du skal ha vectra a gå for 93-95 modeller pga antirustbehandling. Kan også se etter en Omega A til 30.000,- burde få en brukende til den prisen. Til deg som sier strøken Ascona B til halvparten og Kadett C med C20let til 30.000,- GI MEG LINKENE SÅ SKAL JEG HANDLE NY BIL I DAG :P Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Får jo corsa til 30k. Der kan du oppgradere nesten uendlig...hehe Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 om du skal ha vectra a gå for 93-95 modeller pga antirustbehandling.Kan også se etter en Omega A til 30.000,- burde få en brukende til den prisen. Til deg som sier strøken Ascona B til halvparten og Kadett C med C20let til 30.000,- GI MEG LINKENE SÅ SKAL JEG HANDLE NY BIL I DAG :P Klart en får Ok Ascona B til den prisen... De har jo synket 5k i verdi de siste tre åra.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=899992 10k... ok det... for en antat herje bil med sveisa sperre... og sliten 2,2i, samt en haug med motorer ol.. samt manta 1,8 clutch hus som en lett selger for 700kr.. Verdt det. JA.. For dem som vil ha delebil!!! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=891402 2k er vel oki pris for delebil... Og så noe som er mere enn støken.. Så kalt NYDELIG STYKKE TYSKPRODUSERT KVALITET!!!! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=883932 Kadett C: Fant denne.. heyyou http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=884298 Taket ser helt. Så er jo bare å sveise inn ny front.. Har du evnene så kan du få en bil verdt 40 000kr for 30 000kr... hehe. Selger du den da så har man tjent 10k. og selv kjøperen vil være stor fornøyd... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Får jo corsa til 30k. Der kan du oppgradere nesten uendlig...hehe støtter den ;) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 5 000.- for det der vraket må man jo nestn kunne si.. Syns d va BLODPRIS Kadett c med let? Bare motorn koste 20 000, å kossn skal du få en kadett c som har bra nok drivverk å bremser som tåle den her motorn til 10 000? Viss du finn d så har du nokk skutt gullfugeln.. hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 5 000.- for det der vraket må man jo nestn kunne si.. Syns d va BLODPRIS Kadett c med let? Bare motorn koste 20 000, å kossn skal du få en kadett c som har bra nok drivverk å bremser som tåle den her motorn til 10 000? Viss du finn d så har du nokk skutt gullfugeln.. hellothere hvem sa at'n absolutt måtte putte i c20let? holder jo med C20XE eller 2,4CIH med de riktige delene. Og slikt får en for 10k. Når det kommer til understel blir det fort penger på kadett. Da 1,6 forstillinga ikke er av de letteste å få tak i. 1,2l bakakselen går det mange av.. hehe. Det blir hva en gjør det til... Veit om enda en coupe, den tror jeg du kan få billigre, men det er en utslitt svensk rallybil som ikke er vært tollet inn. Den ser værre ut... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 hvem sa at'n absolutt måtte putte i c20let? holder jo med C20XE eller 2,4CIH med de riktige delene.? Du sa kadett med let.. E abselutt ingenting galt med c20xe å 2,4CIH.. Syns bare det hørtes litt merkelig billig ut, kadett c med let for 30 lappa.. Dette er hva en får for 30k: Commodore A Commodore B GSE Ascona B strøken for halvparten Kadett C med c20let... hehe. men så var det forsikringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Du sa kadett med let.. E abselutt ingenting galt med c20xe å 2,4CIH..Syns bare det hørtes litt merkelig billig ut, kadett c med let for 30 lappa.. joa, c20let er dyrt. Men husk at i tyskland får en dem jo for 20k om en leter litt. og en ok kadett får en til 10k i Norge... hehe. For 25k får en jo cossimotor å hive oppi. Men Ford i Opel er jo skjelsord.. hehe Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jess da, da var det gjort (riktignok for en måneds tid siden men uansett). Valgte å gå for driftsikkerhet (litt jaffal) fremfor den gode gamle harrystatusen så det ble en Opel Vectra 95 modell. 2 liter spruter og hele 115 hest. Nesten strøken foruten noe overflaterust jeg skal ta i løpet av høsten profesjonelt. Utover vinteren og våren skal den pyntes litt på så bare å komme med tips og ideer. Gjerne når det gjelder litt ekstra effekt også. Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 dette må jo være den beste opelen du kan få for 30.000,- Kjempekjøp! Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraIsTheShit Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Ja det må jeg si den så ganske strøken ut.. Det blir nok knall når du får pimpa den litt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg