Gå til innhold

The Herminator... Diverse bilder og info


dudeskyline

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder faktisk på med noe lignandes på mit panser no,scoop til luftfilteret!Det kommer til å ligne litt på denne vspec skylinen her...hjelper på da!:)

 

http://www28.tok2.com/home/mikado/modeling/R34-vspec2/34r_01_01.jpg

 

Den leppa under frontfangaren,kva bil er den til orginalt og kor ligger AST Performance i Bergen ?

 

Ok`n

 

Den er laget egentlig for Citroen, men er på en måte universal. Passer alle biler som har disse målene(5. og 6. bilde):

 

http://www.astperformance.com/universal/exterior_front.php

Ast har dette Tlfnr: 55527290

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mekka panser nå!

 

Sveiset selv og sent bort sparkling osv.. Er kun lakk igjen, men måtte prøve montere det først!.

 

panser.jpg

 

panser1.jpg

 

Dette er MEGET pent... Du er vel ikke interessert i å lage en ny en? Send meg PM om du kan ta en slik jobb og hvor mye du kunne tenke deg...

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt at luft filter tåler vann/regn jeg..:S

 

Luftfilteret går nok ikke i stykker nei, men det det kommer vann sammen med lufta inn i motoren og det er ikke alltid like bra.. ;)

1988 Toyota Celica 2.0 GT

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R)

x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer sikkert ... Mange andre P10 med 1.6 motorer klarer så vidt mellom 180-190 km topphastighet( De jeg kjenner )

 

Herminator klarer det veldig fint... Riktig dekkdimensjon + fin og lang strekning+ litt modifisering av motor + varm motor+ gærn sjåfør med rally erfaring osv.... har litt og si.

 

Jeg har en som jobber på jobben som har en GT. Original motor med 150 hestekrefter. Han har Sportsfilter+ Effektpotte. Morsom kar...

 

Vi koser oss inn i mellom på motorveien... Han slår meg fordi han har litt høyere fart pluss litt flere hester enn meg. Men ellers holder jeg gooodt følge med han... I svingete veier er min giftigere/kvikkere enn han, men tar meg fort igjen på lang strekning..

 

Ja.... Det er moro å ha en bil som man er fornøyd med. Det er artig hver gang det... :pray

 

 

Dette er det dummeste jeg har lest.

Var det ikke du som så hardnakket påstod at du klarte 0-100 på 6,9 sekund også? Har du jetmotor? Hvis ikke så vil jeg helst se noen papirer på det der.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det dummeste jeg har lest.

Var det ikke du som så hardnakket påstod at du klarte 0-100 på 6,9 sekund også? Har du jetmotor? Hvis ikke så vil jeg helst se noen papirer på det der.

 

twinflower, helt enig.. Har selv en 94 eGT m Supersprint og KN Filter, må bare prøve og holde meg i svingene, om du mener din 1,6 klarer det.. :) da skal eg også begynne og kjøre rally, da klarer nok min 0-100 på 2 sec! :P

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår