Gå til innhold

p10turbo

Bruker
  • Innholdsteller

    309
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    primera turbo
  • Biltype (eks Audi)
    nissan
  • Årsmodell (eks 1995)
    1994
  • Yrke eller sivil status
    mekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    turbo konvertert

Contact Methods

  • Website URL
    stian_norback@msn.com
  • Bosted
    asker

p10turbo's Achievements

  1. Morn. Sjekk ut på. http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?f=53&t=45916 Tlf 98421110
  2. Som sagt så leter jeg etter verksted som driver med Cryo og Shotpeening av f.eks girkassedrev osv...???
  3. Den diskusjonen er allerede diskutert opp og ned men nå er den dø...
  4. Tror ikke det er noen her som direkte ute etter og tyne deg. Men når noen kommer og påstår at en primera på 1.6 gjør 0-100 på under 7 sek, så ber man om negative tilbakemeldinger. Og ja jeg har skjønt at bilen din IKKE er orginal. Har fått med meg at du har ett bedre filter og sikkert justert litt tenning og sikkert en annen eksosanlegg. Og jeg regner også med at bilen din går bedre enn orginalt ja. Men du skriver jo selv i en annen post at du henger ikke med kompisen din som har en gt på 150hk (jaja jeg leste at du hang med i svinger). Men en gt gjør jo heller ikke 0-100 på under 7sek. Mener og ha lest engang at en orginal s13 på 169hk gjør det på 6.9. Men samma det, har skjønt at du er meget påståelig på dette tema, men du må regne med og få litt pepper når du går litt langt med skrytinga...
  5. Ja det finnes unntak men ikke i ditt tilfelle. En Primera 1.6liter gjør IKKE 0-100 på 6.9 sek. Jeg har kjørt ganske mange primeraer og ingen av dem er i nærheten av 7sek.... :hammer
  6. Slapp av.. Det stemmer at det er en ekte G20 vi har med og gjøre. Da jeg jobbet på nissan for noen år tilbake så fikk jeg inn en hvit g20. Husker ikke hva jeg gjorde med den. Den hadde også norske skilter... Det er sikkert den du har sett....
  7. Jeg håper du kødder nå? :hammer
  8. Hvor Komplett er det kitet som du har sett på?? Du finner nok ingen firmaer i norge som har sånne kit til salgs heller. Så du må nok evnt bare bestille ett kit fra usa og håpe at mest mulig passer eller så må du lage alt selv. Når det gjelder montering så kan jeg mulig hjelpe deg der, men det kommer an på hvor komplett det kitet er. Vis det er veldig mye ekstrajobb så må jeg tenke på det. Jeg jobber som bilmekaniker og er godt kjent med nissan og har selv en turbokonvertert primera (har også hatt en almera sr med 75hk NOS kit :D ) Men jeg har ikke ett eget sted og skru men muligheten for og låne kompisen min sitt verksted er der.
  9. Tja... fet er vel litt og ta i.. :hammer
  10. eGTturbo selger det tror jeg. Du får sende han en meld. Jeg anbefaler og montere en short shift, girstanga blir mye tightere. Helt digg og kjøre med..
  11. Er det noen her som skal stille opp på japsetreffet dagen etter da??? Har ikke mulighet og dra på streetmeeten men på rudskogen stiller jeg opp..
  12. Det er ikke noe problem. Jeg har en elektronisk boost controller fra greddy som jeg justerer ned ladetrykket på vinteren. Da har jeg ca 170hk så det er ikke noe problem
  13. p10turbo

    Bremser

    Ja mye vil ha mer har jeg fått smertelig erfare. Hadde tenkt og stoppe nå på 300hk men neida. Har fått tak i en GT topplokk fra p10 som skal bygges opp. Jeg har mye og gå på der også siden toppen min er 100%orginal. Så da er det ca 10lapper til. Jaja, moro for og ha litt og pusle med. Så med andre ord til dere som vurderer og turbokonvertere primeraene deres enten ved og gjøre som meg og bygge opp med org motor, eller slenge oppi en gtir motor. Tenk dere nøye om. Det koster mye penger og man bør kunne skru. Det finnes ingen billige løsninger...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår