Leo323 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ca. litt for mye. Skulle så gjerne ha skrudd den opp 10mm om ikke justeringa var satt seg fast(dårlig vedlikehold=rust+møkk).Begge forskjermene har tatt i dekka og må byttes... en dag. Trur det blir litt bredding den dagen skjermene skal byttes, for den ser jævlig bra ut så lav som den er. Og har man kollega som er genial med plåt så har man :) Må også takke Why Not idag, for de fine Mechanix kjøre-/mekke-hanskene jeg fikk gratis, i bilens farger :D kjøpe ferdige bredda skjermer? Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 kjøpe ferdige bredda skjermer? Hvor? Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Da er kassa tilbake i bilen enda en gang, denne gangen kan man til og med gire :) Alt ble ferdig for en stund siden, men ikke en dag uten problemer selvsagt. Idag er det starteren sin tur, igjen. Starteren som jeg selv har overhalt og som funket sist kassa var i. Nå sier det bare *klikk* i relè under hanskerommet men starteren nekter å gå. Akkurat som om det ikke var strøm, men etter å ha prøvd med et 115Ah batteri via starkabler er det utelukket. :hvaskjera Etter hva jeg kan huske rører man ikke noe annet enn festeboltene på starteren når man tar kassa ut/inn, så det er ikke særlig man kan ha glemt/gjort galt. Det blir vel å titte i verkstedmanualen og komme sterkere tilbake med voltmeter imorra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Nå er problemet med starteren løst. Var en kontakt som hadde løsnet i ledningsnettet. Men... Nå ville ikke motoren gå... Den tenner ikke, bensina bare renner gjennom. Og nå er det nok for idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 kjipe greier altså, få den igang og kos deg på snøen, er vel 4wd på gt-x'n også eller er det bare fwd ? :/ Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Idag er alt i orden! Var bare noe jævlig med kondens i bensin og inni motoren. Nå starter og går den. Har kjørt de første 300m idag (look ma', no plates) å fyllt litt bensin. Satser på prøveskilter imorra, så får vi se hvordan ting oppfører seg når man kjører lengere enn 500m. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Idag er alt i orden!Var bare noe jævlig med kondens i bensin og inni motoren. Nå starter og går den. Har kjørt de første 300m idag (look ma', no plates) å fyllt litt bensin. Satser på prøveskilter imorra, så får vi se hvordan ting oppfører seg når man kjører lengere enn 500m. Blir spennende dette :D Hva som var galt med girkassen? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Stod fast halvveis i 5.gir, såvidt jeg forstod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Nå er EU-kontroll bestilt til fredag, så får vi se hvordan det går :) Drivverk er på plass, alt under panseret er på plass med unntak av luftfilter(hvem trenger vel det?), inkludert oljetempsensor i girkassa. Fikk på plass oljetemp-måleren for kassa igår. Gikk for AutoG sin enkel holder og det sto mellom a-stolpe eller å klistra fast på frontruta så langt ned som mulig. Dere ser resultatet, som funker bra. Og det går fint å montere flere metere på samme sted og måte når jeg skal flytte opp ladetrykkmåleren. (Nei, det er ikke bare dårlig bildekvalitet, a-stolpen er så møkkete. :hammer ) Også til slutt, litt dekaler i bilens farger! Jeg var oppe kl 0700 idag for å kjøre '63 Boble 1200 til drøbak for å kjøpe dekalene for så å kjøre videre på jobben. 34hk minus feiljustert stift gå jævlig bra, ikke la noen fortelle deg annet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 heheheheheh, vakkert! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Drivverk er på plass, alt under panseret er på plass med unntak av luftfilter(hvem trenger vel det?), inkludert oljetempsensor i girkassa. Motorrommet ditt er PENT! :D Tror eg må få meg tak i et ekstra toppdeksel og få det lakket rødt! Vet du om toppdeksel fra vanlig 323 BG motor passer? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Motorrommet ditt er PENT! :D Tror eg må få meg tak i et ekstra toppdeksel og få det lakket rødt! Vet du om toppdeksel fra vanlig 323 BG motor passer? Trur det ja. Det er flere av dem på ebay også, ferdig pulverlakket og strøkent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Da har jeg fått testa bilen i helga. Alt ser ut til å funke bra, bortsett fra at motoren ikke vil særlig over 0,5kg ladetrykk. Da begynner den å fuske å det ryker svart fra eksosen. Prøvde å justere ned bensintrykket en smule, men det så ikke ut til å hjelpe, og pluggene så ikke ut som motoren gikk feit i det hele tatt (kjørte riktig nok noen hundre meter før jeg fikk sjekket 2 plugger). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Da har jeg fått testa bilen i helga. Alt ser ut til å funke bra, bortsett fra at motoren ikke vil særlig over 0,5kg ladetrykk. Da begynner den å fuske å det ryker svart fra eksosen.Prøvde å justere ned bensintrykket en smule, men det så ikke ut til å hjelpe, og pluggene så ikke ut som motoren gikk feit i det hele tatt (kjørte riktig nok noen hundre meter før jeg fikk sjekket 2 plugger). Eg hadde samme problemet på GT-R'en min i fjor, og da byttet eg pluggene og vips så var fjuskingen borte. Ladet helt fint til 0,5 og over det så var det bare nøkking og hopping. Men kan jo være bensinfilteret kanskje? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 WTF!!?!?! Har du lakkert trykkrøra sort?? er du stein? Er du klar over hvor mye det koster med ferdig polert meieribend? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg