Gå til innhold

Rå Vectra !!

Ranger emnet


ROLF

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han (som jeg) mener at selv fuglene viser ingen respekt for, og driter ned Opel. Opel er tross alt bare fattigmanns Tyske bil.

skal nu ikke si noe men noen folk har problemer m å få hode t å funke :knob:

- celica st 185

- kadett e gls 2,0 16v (sedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han (som jeg) mener at selv fuglene viser ingen respekt for, og driter ned Opel. Opel er tross alt bare fattigmanns Tyske bil.

 

Tror jeg hadde vært veeeldig nøye med hva jeg hadde tatt meg friheter til å si hvis jeg var deg, tatt i betraktning av hva du prøver å selge. For vel neppe 6k for det skrapet du prøver å bli kvitt. Vectra'n der er jo lett verdt det 4dobbelte, MED fugleskitt og alt.

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal nu ikke si noe men noen folk har problemer m å få hode t å funke :knob:
for Honda er jo jævlig mye bedre..
Tror jeg hadde vært veeeldig nøye med hva jeg hadde tatt meg friheter til å si hvis jeg var deg, tatt i betraktning av hva du prøver å selge. For vel neppe 6k for det skrapet du prøver å bli kvitt. Vectra'n der er jo lett verdt det 4dobbelte, MED fugleskitt og alt.
Et eller annet sted leste jeg at Honda var å regne som den japanske Bmw'en. Opel er nå ikke akkurat den tyske versjonen uansett hvordan man vrir og vender på det.

På dette punktet burde det være åpenbart at jeg misliker Opel, og har ingen betenkeligheter med å vise dette til hele Norges befolkning. Av alle bilene Opel noen sinne har satt sammen er det ikke én av dem jeg ville kjøpt og kjørt selv, og dette inkluderer alt fra Vectra GTS til Lotus Omega (som ikke er 1% Opel engang). Honda ER faktisk mye bedre; ordene til Tommy_erwin syntes jeg var meget passende. Men det jeg synes er virkelig patetisk er at man trekker inn min egen super-fattigmanns-student-økonomi-el-grande-spareedition råttstokk av en gammel Accord; her har man allerede gått helt fri for argumenter og går videre til neste skritt - personlige angrep (hvis man kan gå så langt som å kalle det for dette). Tror dere virkelig jeg hadde rattet et skrap av en gammel Accord hvis jeg hadde hatt råd til noe annet? Men nok om den saken; jeg for én ville iallefall dytte en Honda fremfor å "kjøre" en Opel. Opel er i mine øyne kun gode for én eneste ting; å frakte barnefamilier til og fra barnehagen, butikken og ungenes fotballtrening. Honda, på den annen side har riktignok sine familiebiler også, men de fleste andre av dem er formet av årevis med Racing. Integra Type-R, Civic Type-R, Civic SiR, Accord SiR-T/Euro-R, Prelude Type-S, NSX Type-R og S2000 Spec-V, any one? Det beste Opel kan prestere er å trøkke en halvdårlig GM-kvern inn i sine fæle karrosserier. Istedenfor dårlige biler kunne de heller vært gode kumlokk og spikrer. For Honda er jo jævlig mye bedre? Hah! Selvfølgelig!

 

Da var jeg vel stort sett ferdig med mitt barnslige angrep på særingene i Opel-leiren. Så er det bare å lene seg tilbake i stolen og vente på banninga og personangrepene som utvilsomt blir å komme; da dette er Opelfansen sin aller fineste forté.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår