TMB Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Tror vektfordelinga på denne råe saken er litt feil. Hvordan har du tenkt å få flytta litt på vekta. legge på noe få kg forand framhjula? Har du regna noe på det eller? Trenger ikke så mange kg, for å utgjevne det, bensintank helt framme hjelper jo litt. Trur jagge jeg ville hatt veltebøyle på den jeg... Når kommer det film av testkjøringa? Fått testa 0-100 og 0-max...? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loqron Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Faen så heftigt.. Jeg og en kompis hadde også tenkt og lage en gokart med 125 kubbiks motor, men ble aldri noe av det pga vi ikke hadde peng.. Men du er rett og slett galen. In gixxer motor i en gokart. Er den ikke litt baktung ? Kanskje hive på litt vekt framme.. Er radiatoren bak ? Den burde vel være framme da.. Sveiver den ? Siter No car yet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Alle med penger kan kjøre på gatebil.. :kiss bra er det yodude , men sykt dette greiene md sykkel motor. :eek: .helt rått jo.. kult du la ut nye bilder :cocain: , ble så nysgjerrig yummy Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Si fra dersom du trenger dekk og felg, E30-big! Jeg har blant annet ubrukte regndekk og endel slicks, muligens også ubrukte ICA-slicks (svært myke). Hva veier motoren? Får du feste med denne skyter det nok greit avgårde! :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 HVA EN BILSAMLIG PÅ DEG :eek: åssen vare med de pengene a??? Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 hmm, siden alle andre sier "dette var rått" sier jeg denne var da søt! må vere den søteste gocarten jeg har sett, men, er enig med det der med veltebøyle, så kan du sette på sånn dragutrusting, slik du ikke går rundt når du gir gass ;) hehe stå på!!!! magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Tror vektfordelinga på denne råe saken er litt feil. Hvordan har du tenkt å få flytta litt på vekta. legge på noe få kg forand framhjula? Har du regna noe på det eller? Trenger ikke så mange kg, for å utgjevne det, bensintank helt framme hjelper jo litt. Trur jagge jeg ville hatt veltebøyle på den jeg... Når kommer det film av testkjøringa? Fått testa 0-100 og 0-max...? He He... Vekta er nok ingen problem.. Bensin tanken sitter jo under rattet i framkant og jeg er jo 90kg så tror det blir bra med styring.. har forlenet ramma slik att den går utenfor bakhjulene så den går ikke rundt. tror motoren var en 40-45 kg eller noe jeg,er vel ikke så tungt det? tror start klar vekt blir runt 110 kg aneglsmili Har et par sett med hjul+regndekk, men tror det blir STORT dekkforbruk på denne tassen så har noen ett par sett liggende til en god pris så send ett pip Skal se om jeg får ut litt film av litt rusing og gassrespons testing snart :dj Veltebøyle er jo får pyser :peace: Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 si i fra vis du trenger dekk! harkjørt gokart aktivt i mange år, så låven er full av regndekk å slics:) ser meget rått ut dette her:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lickmastr Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Lurer på hvilke rundetider man kunne klart med noe sånt.. om man hadde hatt en toppfart på 250 eller no :) Tipper 200Km/t i en gocart er fort!! Skal sikkert holde rattet stødig da :D Siter Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+ Audi RS2. GTK 650. Vems E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor) opel calibra turbo 1996 - solgt opel kadett c - stillestående prosjekt :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 den klassen jeg kjører har jo en toppfart på 160 omtrent... å det går sviiinfort:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 For et SYKT prosjekt! Håper på filmer snarest mulig! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 For et SYKT prosjekt! Håper på filmer snarest mulig! Blir vel ikke film med det første... ca 1m med snø her så :drive2 Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ba bompi :bump! Flytta den inn hit på hobbyforumet. :drive2 Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ba bompi :bump! Flytta den inn hit på hobbyforumet. :drive2 der var`n jo.. mente denne var sletta får lenge siden jeg:fatality: Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Leita egentlig etter 350i'en din, og så tenkte jeg; "jaja.. dette er jo et dugandes hobbyprosjekt." Kanskje den setter griller i hodet på småtassene her inne.. :driving Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg