Gå til innhold

Go-cart 1000cc prosjekt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

få opp film av gromcarten nå ;)

 

 

så bilen din tusla rundt på våler ja. låt litt rart i den ja ;) mest pga at det er en v12 tipper jeg.

 

hva var feilen egenlig?

 

 

Monterte Motoren natta før og hadde ikke tid til å bytte over alt fra den gamle,tok sjansen på att plugger/kabler og fordeler lokk var ok.. DET skulle jeg ikke gjort får det var kaputt! blir litt rar lyd når den ikke går på alle syl... høres mest ut som en bokser motor.... Den er igang igjen nå da.

Skal i alle fall testes på STREET LEGAL i lillehammer i morgen :naaaws

Film av karten kommer bare jeg får tid...

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerande kjøring på lillehamme gut...va faan du kje tok enna blåe 55. chevyn au, men ha dø vorre 402m døkk ha kjørt så hau tin.....

97. BMW 520iA.

86. Ford Sierra 2.0 ombyggd til IS med 2.9i motor - OMP, Grayston.

92. VW Golf 2 1.6 TDSI.

78. Mitsubishi Galant Colt Sigma 1600.

80. Range Rover Classic 3.5 V8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerande kjøring på lillehamme gut...va faan du kje tok enna blåe 55. chevyn au, men ha dø vorre 402m døkk ha kjørt så hau tin.....

 

Skrev du norsk der? wtf?

 

 

Hørtes dyrt ut å rase CSI motor :( Håper den SINNSYKE carten blir et lyspunkt nå da :D Det er noe av det kuleste prosjektet ever da :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev du norsk der? wtf?

 

 

Hehe.....ja jeg skrev norsk.....er dialekt fra dalen vi er fra...

97. BMW 520iA.

86. Ford Sierra 2.0 ombyggd til IS med 2.9i motor - OMP, Grayston.

92. VW Golf 2 1.6 TDSI.

78. Mitsubishi Galant Colt Sigma 1600.

80. Range Rover Classic 3.5 V8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerande kjøring på lillehamme gut...va faan du kje tok enna blåe 55. chevyn au, men ha dø vorre 402m døkk ha kjørt så hau tin.....

 

Imponerende kjøring på Lillehammer, gutt...Var faen meg dumt du ikke tok den blå 55. chevy'n også, men hadde det vært 402m dere hadde kjørt så hadde du tatt han.....

 

Riktig ? :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Bump!

 

Er gått en stund nå. Kommet noe videre?

 

Nei her står det stille gitt... men den som venter på noe gått venter ikke forgjeves vet du.. :pray

Må prøve å få opp farta nå,tenkte den skulle bli med til gatebil men det spørst da

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår