DrLaban Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hadde ikke du et bilde hvor bilen lå nedpå den gummiklossen på 30mm?? Med 30mm+++ senk til må du nok lage meier under bilen...kan donere noen gamle treski så du beholder old-skool-temaet:D Blir helt vanvittig den bilen din, det kommer til å være den som setter standarden som andre prøver å følge! Stemmer det ;) Jeg kommer til å justere opp gewinden litt når jeg kjører slik at jeg har bittelitt fjæringsvei, men på treff så justerer jeg alt helt i bunn. Veiskrape sombrero Målet mitt er at bruene foran skal ligge på bakken nå den står på treffene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ohhhh sånne kunne jeg tenkt meg også. ebay.de eller? Hva heter de? Pris? Dette er noe spesialgreier, så jeg aner ikke hvem som er produsenten. Prisen på de skal opprinnelig være ca. 3400,- Jeg fikk de for 1100,- ;) Mye penger for ett par fjærbeinslager.. men jeg skulle ha dem. Så maksbudet jeg la inn var på 2000,- :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Dette er noe spesialgreier, så jeg aner ikke hvem som er produsenten.Prisen på de skal opprinnelig være ca. 3400,- Jeg fikk de for 1100,- ;) Mye penger for ett par fjærbeinslager.. men jeg skulle ha dem. Så maksbudet jeg la inn var på 2000,- :D Hva kalles det på tysk da? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det her blir sinnsykt... :D Er det cab uten bakvindu? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hva kalles det på tysk da? Speziell angefertigte Rennsportdomlager sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det her blir sinnsykt... :D Er det cab uten bakvindu? SEFF!!!!! Har vært planen fra dag 1 at jeg ikke skal ha bakrute. :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Stemmer det ;) Jeg kommer til å justere opp gewinden litt når jeg kjører slik at jeg har bittelitt fjæringsvei, men på treff så justerer jeg alt helt i bunn. Veiskrape sombrero Målet mitt er at bruene foran skal ligge på bakken nå den står på treffene ;) Helt vilt! Digger det! Skulle ønske jeg fikk sett den live på treff i sommer, men kommer meg dessverre ikke på noen treff:( Følger spent med på fremdriften her....når regner du med at den er ferdig hos lakkerer? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hadde ikke du et bilde hvor bilen lå nedpå den gummiklossen på 30mm?? Med 30mm+++ senk til må du nok lage meier under bilen...kan donere noen gamle treski så du beholder old-skool-temaet:D Blir helt vanvittig den bilen din, det kommer til å være den som setter standarden som andre prøver å følge! Hehe, da da begynner du nærme deg høyden jeg hadde på min grønne sombrero Der var det ikke plass til en finger under alt som var, ETTER at rammevangene var naturlig slitt flate, og bunnpanna var godt opptrykt m'm Stå på videre, dette blir bra! Men er nok litt misunnelig på fjærbeinslagera dine..... angry Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Helt vilt! Digger det! Skulle ønske jeg fikk sett den live på treff i sommer, men kommer meg dessverre ikke på noen treff:( Følger spent med på fremdriften her....når regner du med at den er ferdig hos lakkerer? Den sprøytes mandag eller tirsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Åh, spennende tider i vente! Da du ser fruktene av alt det harde arbeidet ditt...og maniacoupe's:) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeey Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Tørr jeg spørre hvor du kjøpte trekket og taket hende i Statene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Med de senkeskålene bør du montere ruller under bunnpannen din :D Kanskje luftfjærer hadde vært en ide? :rolleyes: Du skal vel ikke ha den felgen som var i bakgrunnen på lakkverkstedet på bilen din vel? Spesiell var den i hvertfall sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hva kalles det på tysk da? Styrelager heter Domlager på tysk. Disse her inneholder sikkert ordet "spezial" i seg....;) Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Det er det knipset flere bilder av grunnarbeidet.. begynner å bli ferdig nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Disse her inneholder sikkert ordet "spezial" i seg....;) Stemmer bra det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg