Gå til innhold

Golf einser cab prosjektet...

Ranger emnet


DrLaban

Anbefalte innlegg

Jeg har sparkel fra Biltema. Står at den ikke synker :D

Eller anbefales det å holde seg unna Biltema-sparkel? Skal bare bruke den til å sparkle litt over viskerhull på bakluka og hull til emblemer, og hull til sidelister. Samt der jeg sveiser inn feste til blinklys.

 

Tenkte å prøve med tinn men... om sparkel funker like greit så går jeg heller for det.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Venstre bakskjerm ble sveiset og er nå på plass. Tok ikke noe bilde av den da det ikke akkurat er noe forskjell fra før sveising :)

 

Lørdagmorgen var jeg en tur hos en kompis i Fredrikstad på en kaffekopp og cab-prat før vi tok turen til hoggern.

Skulle ha litt "betar" til en modd jeg skulle jobbe med i helgen, og jeg skulle se om jeg fant ett panser da det jeg har var bygget opp av 14kg sparkel

 

Ett utrolig strøkent og skadefritt panser gikk i boks, i tillegg til ett ekstra speedometer (for modding seff :cool: )

 

Her har jeg montert panseret og har begynt med justering av skjermer.

Begge forskjermene blir sveiset på bilen pga kliiining av overganger mellom frontplate og skjermer :cool:

 

DSC00771.jpg

 

 

Lørdag kveld fikk jeg også besøk av LupoBoy og Gringo. Hvor lurt det var vet jeg ikke da jeg bare fikk MASSE ekstra modds å utføre : ja :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat snakket med lakkereren! :)

Bilen leveres til lakk senest neste fredag og jeg vil ha igjen bilen i slutten av April :D

 

Jeg er lovet 110% showfinish på absolutt hele bilen. Utvendig som innvendig ;) Den skal mellomslipes 3 ganger eller no..

Fant ut at jeg ikke pingler ut med en billigløsning... ville nok ha angret VELDIG på det.

 

Ellers så kan jeg nå nevne at fargen blir brun... men "litt" forskjell fra den jeg har for å si det slik ;) Wait and see!

 

Så da.... 22. mai.... VACN-treffet i Halden... vi ses!! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hekken ferdigsveiset...

hj%f8rne.jpg

 

Jeg fortsetter med fronten i kveld, og får tilpasset og sveiset fast skjermene.

 

Ellers så kan jeg nevne at det nye stofftaket og cab-posen har kommet fra statene.. og ligger klar for henting.

Da var de to siste kritiske delene i hus.. *puuh*

 

JA, til helga skjer det. Bilen blir fraktet ned til lakkering i Fredrikstad.

Har ordnet meg med lokal "hoff-fotograf" under hele jobben der nede.. så updates vil komme selv om kæbben ikke er "hjemme".

 

Tiden bilen er borte vil bli brukt til å høyglanspolere felgene, rense skinninteriøret og klargjøre interiøret.

 

Og så en liten opplysning:

Jeg legger ut bilder når jeg får igjen bilen fra lakk slik at dere ser fargen.

MEN.. når det er gjort så skalker jeg lukene til værste, og dere får ikke se noe på de neste 3 ukene.

 

Neste gang dere ser den.. er det LIVE på VACN treffet i Halden 22.mai! Legger muligens ut noen små teasers iløpet av de ukene...

For de av dere som ikke skal på VACN treffet der nede så bli det seff lagt ut bilder etter treffet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår