Labbetuss Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Noen som vet hvor de selger bremse kit til golf 2 g60, har lyst på større kaliptere og skiver, og evnt. en brakett til å skru kaliptern i (for å få den lengre ut) alle forslag mottas med takk Mvh Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 280mm skiver på golf 2 KREVER annen spindel.. adapter er ikke no ok løsning. søk på G60 bremser , jeg VET dette er omtalt nøye før Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 tror du/vi missforsto hverandre litt no, jeg HAR 280mm g60 bremser, men vill ha større. Hva går f.eks. i en 16 toms felg? noen som vet? rundt 320 eller no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Bare til å finne frem målebandet det vettu, eller er det for mye stress???;) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 du må jo ha kalipter og da vettu, vet ikke hvor mye en 4 stempla kalipter bygger, dessuten har jeg ikke felger enda. har 14 toms sommerfelger med der er det ikke plass til mye bremser, så derfor lurer jeg på om edt er stort nokk med 16 toms? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Hva med de Leon Cupra Type R bremsene? De passer jo på G60 spindlene. Disse var vel 315mm eller noe? Det var minimum 16" felg da. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 hvor får man tak i de da? når du sier det, så synes jeg å huske det var nevnt her på forumet. må de kjøpes hos forhandler eller? pris på de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 jonte, det var vel egentlig seat ibiza cupra R bremsene som passer rett på g60 spindler da ;) (vet ikke med leon greier, men har aldri hørt noen bruke det) ibiza cupra R greier er 305x28mm og har brembo 4pot caliper.. får ferdiige kit fra england for £450 har jeg sett... de passer bak 16"(akurat tror jeg) her er link til edn tråden hvor jeg la ut info om det kittet http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=4592&highlight=305mm Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by Labbetuss hvor får man tak i de da? når du sier det, så synes jeg å huske det var nevnt her på forumet. må de kjøpes hos forhandler eller? pris på de da? http://www.badger5.co.uk eller hør med polo classic Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by hfracing jonte, det var vel egentlig seat ibiza cupra R bremsene som passer rett på g60 spindler da ;) (vet ikke med leon greier, men har aldri hørt noen bruke det) Åh. Husket feil. Jaja, er uansett Seat og Cupra R.. :) Brembo bremser.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Leon Cupra R har vel 323*28 og 5*100. Selve skiven og caliperene passer men da blir det vanskelig å få satt fast hjulene;) Du kan bruke leon bremser, men da må det bygges om til fem bolt. Enklere da å sette på 305mm skiver Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by Polo Classic Leon Cupra R har vel 323*28 og 5*100. Selve skiven og caliperene passer men da blir det vanskelig å få satt fast hjulene;) Du kan bruke leon bremser, men da må det bygges om til fem bolt. Enklere da å sette på 305mm skiver Jada. beklager :) Jeg husket feil.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg