Gå til innhold

Hvordan ødelegge en corolla best mulig?

Ranger emnet


JChE

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg hatt en artig tur nedover ...hehe!

 

Begynte forsiktig med litt fender-kjøring(selvfølgelig). Men jeg kjørte også med clutchen halvveis inne sttore deler av turen. Full gass-halv clutch-i 5gir blah

Dette førte til at clutchen ble ganske fort slitt, og det luktet noe spesielt kan man si. Jeg prøvde også å kjøre i 2.gir i 110(!) over ganske lange strekninger. Så lå jeg i 110-120 på ei slette(5.gir), og satte bilen i 1.gir. Da røyk girkassa/clutchen, og bilen ville ikke gå framover lenger. Så holdt jeg gassen inne i ca 2 min til turtallet begynte å gå nedover, til bilen skjærte seg...hehe artig!

 

Da hadde jeg kommet 4 av 8 mil, så bilopphogginga måtte hente bilen...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger:

 

- Bil som skal på dynga (med fjernet turtallsperre)

- Noe tungt (Murstein f.eks)

- 2-3 liter bensin

- 2 liter diesel

- 1 liter diverse oljer

- En Vikingfjord helflaske med hjemmebrent (70-80%)

- Litt over en halv liter 15% Nitro-bensin (For modellfly)

- En dæsj spylerveske

- Rester fra en flaske kondensfjerner

- 2 dæsjer tynner

 

Fremgangsmåte:

Bland alt som er rennende på en kanne. Viktig å ha alt på èn kanne først, så du kan blande det skikkelig!

Kjør bilen tørr, og fyll på litt bensin, nett så du får den til å gå. Mens bilen går; hell på innholdet fra kannen, og legg den tunge gjenstanden på gasspedalen.

 

Resultat:

Et SINNSYKT turtall og noe ekstremt mye røyk, endelig avsluttet med et rungende smell idet motoren tar kveld.

Det bør også høre med å si at dette kan gi store skader på magemuskler grunnet ekstrem latterkrampe :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En annen måte er å koble på en turbo, sett den i gir og gi full gass...

Da ryker den garantert..

Tro meg... jeg har prøvd:)

Corolla motoren min røk da jeg lå i 140km/t på e6. 5500o/min på 5 gir og ga bånn gass får å kjøre om kapp med en svenske.

 

Hører med til historien at det er en 1300 motor da..

 

index.php?&act=garage&CODE=14&type=garage_gallery&id=233

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Volvo_gutten

Den Corollaen...er det turteller på den?

Du kan jo hoppe og sånn med den, lage hopp!

Helt til understellet går til he*****e...

Men det er viktig å filme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, mye artig som kunne vært gjort, men nå er desverre corollaen spiker/kumlokk for lengst....

 

tålte overraskende lite egentlig... violin

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig hadde eg startet bilen med vanlig bensin, holdt den i gang på ca 3000 rpm, og switchet fort fra bensin til diesel, og sett kordan den gikk.. i teorien skal en bensinmotor gå på diesel, bare den får nok trykk til at dieselen eksploderer..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig hadde eg startet bilen med vanlig bensin, holdt den i gang på ca 3000 rpm, og switchet fort fra bensin til diesel, og sett kordan den gikk.. i teorien skal en bensinmotor gå på diesel, bare den får nok trykk til at dieselen eksploderer..

Går fint det.. Fyllte diesel på russebilen ved en liten glipp (og litt for mange øl) og den gikk, ikke veldig rent, men den gikk.. hehe..

 

Viktig å passe på å fylle bensin igjen for å tynne ut dieselen.. Bensinmotorer går på diesel så lenge de er varme..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint det.. Fyllte diesel på russebilen ved en liten glipp (og litt for mange øl) og den gikk, ikke veldig rent, men den gikk.. hehe..

 

Viktig å passe på å fylle bensin igjen for å tynne ut dieselen.. Bensinmotorer går på diesel så lenge de er varme..

var vel amerikansk van du kjørte då?

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår