mr.jenssen Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Kokte vekk 3 liter vann på 3 mil i dag.....så 130 mil = 130 liter vann....hvor skal jeg ha den vannkanna mon tro doh Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Vel, nå er jeg en 16v rikere. Hvordan få den hit? Blir endel spekulering fremover nå...får se hvor desperat jeg blir etter noen uker med buss.... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Kokte vekk 3 liter vann på 3 mil i dag.....så 130 mil = 130 liter vann....hvor skal jeg ha den vannkanna mon tro doh Militæret kom ut på auksjon med noen fine 1000 liters vannhengere for noen år siden :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Kokte vekk 3 liter vann på 3 mil i dag.....så 130 mil = 130 liter vann....hvor skal jeg ha den vannkanna mon tro doh Bare å fylle tomflaskene som allerede ligger i baksetet. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Nice! Bare å få seg hengerfeste og enormt med frostvæske assman Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Bare å fylle tomflaskene som allerede ligger i baksetet. ;) Sånt finnes ikke i min bil...folk får værsågod ta med seg søppelet sitt, hvis ikke blir det reprimander. Driver å får folk til å friske opp i gamle kjennskaper innen logostikk- og spedisjonsbransjen nå...se om det ikke er noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen.... :rolleyes: Så kan man kanskje få den hit billig. Fikk med komplett ledningsnett, digifiz, travers, downpipe, pumper osv, så har en passe jobb foran meg for å få alt opp og gå... Sånn sett gjør det ikke noe at det går litt tid før jeg får motoren hit, så får jeg psyket meg opp... Skal glassblåse og polere noen saker før jeg monterer også, som innsug og sånn. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hmmm..du får ikke sendt det med toget da tru? Kjøpte en bil fra Narvik en gang jeg, og fikk den med på tog med linjegods...til Oslo. ga vell rundt 2000 for det, men det var en HEL container.. Ring Linjegods og hør, dem fikser det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Jo, der er det selvfølgelig en mulighet, det var jo ikke så ille....får vel tilbakemelding iløpet av neste uke om jeg får den med hurtigruta...ordner seg nok. Kunne plukket motoren ut av min, men er jo så sykt kaldt for tiden! Takk for tipset! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Er ikke så vanskelig som man skal ha det til vettu, Greie på Linjegods, hvis det ikke ordner seg med hurtigruta så ring dem.. Gled deg til du har 8ventiler mer, herlig følelse og fyre opp vogna...og tråkke litt med høyrefoten... sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Ja, blir skøy det! Skulle egentlig ha 16v når jeg skulle kjøpe Golf, men kom over denne som var i meget god stand og et veldig godt utgangspunkt for mine videre bravader, så da gikk jeg heller for den og tenkte at jeg kunne ta motorbyttet senere. Men så gikk jeg til anskaffelse av kone, og da er det ikke alltid så lett å få tillatelse...men nå, etter 3 år, blir det dobling av ventiler. Spent på hvordan den digifiz'en ser ut "live", om det ser veldig tacky ut (skikkelig 80-tallslook) eller om det blir fett. Har uansett et 16v-speedo om jeg ikke liker det. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Ja, blir skøy det! Skulle egentlig ha 16v når jeg skulle kjøpe Golf, men kom over denne som var i meget god stand og et veldig godt utgangspunkt for mine videre bravader, så da gikk jeg heller for den og tenkte at jeg kunne ta motorbyttet senere. Men så gikk jeg til anskaffelse av kone, og da er det ikke alltid så lett å få tillatelse...men nå, etter 3 år, blir det dobling av ventiler. Spent på hvordan den digifiz'en ser ut "live", om det ser veldig tacky ut (skikkelig 80-tallslook) eller om det blir fett. Har uansett et 16v-speedo om jeg ikke liker det. digifiz ruuuler :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 digifiz ruuuler :) Ja, alle sier så, har ikke sett det med egne øyne oppkoblet, selv om jeg har sett bilder av det...men klarer ikke å gjøre meg opp mening om det er hot or not. Er jo ikke så vanlig, så ender vel med at jeg putter det inn. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Noen som vet diameteren på powerrohr's? Funderte på å dra til en som lager eksosanlegg og få mandrelbøyd et rør, evt få en kompis til å sveise til meg...dyrt å betale 800,- for et stykke rør syns jeg! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Fortsetter å snakk med meg selv her....og slenge ut spørsmål :rolleyes: Som nevnt har jeg fått med komplett ledningsnett og dashbord med digifiz, eneste som mangler er giveren/føleren i girkassen, kjøpte ikke med kassen, tenkte å bruke min enn så lenge. Lurer da på om noen vet om jeg kan bruke hvilken som helst elektronisk giver fra nyere modeller, f.eks til Golf3? Og hva denne føleren evt koster? Greit å prøve å luke ut alle ting som kan gi meg trøbbel når motoren ankommer. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Fortsetter å snakk med meg selv her....og slenge ut spørsmål :rolleyes: Som nevnt har jeg fått med komplett ledningsnett og dashbord med digifiz, eneste som mangler er giveren/føleren i girkassen, kjøpte ikke med kassen, tenkte å bruke min enn så lenge. Lurer da på om noen vet om jeg kan bruke hvilken som helst elektronisk giver fra nyere modeller, f.eks til Golf3? Og hva denne føleren evt koster? Greit å prøve å luke ut alle ting som kan gi meg trøbbel når motoren ankommer. Tja, ikke så mange her som er så gode på hvordan digifizen fungerer med tanke på følere osv siden det er en ganske sjelden ting... muligens noen som vet men... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg