Gå til innhold

Tid for ny motor...er jeg redd

Ranger emnet


mr.jenssen

Anbefalte innlegg

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å fylle tomflaskene som allerede ligger i baksetet. ;)

 

Sånt finnes ikke i min bil...folk får værsågod ta med seg søppelet sitt, hvis ikke blir det reprimander.

 

Driver å får folk til å friske opp i gamle kjennskaper innen logostikk- og spedisjonsbransjen nå...se om det ikke er noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen.... :rolleyes: Så kan man kanskje få den hit billig. Fikk med komplett ledningsnett, digifiz, travers, downpipe, pumper osv, så har en passe jobb foran meg for å få alt opp og gå... Sånn sett gjør det ikke noe at det går litt tid før jeg får motoren hit, så får jeg psyket meg opp... Skal glassblåse og polere noen saker før jeg monterer også, som innsug og sånn.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir skøy det! Skulle egentlig ha 16v når jeg skulle kjøpe Golf, men kom over denne som var i meget god stand og et veldig godt utgangspunkt for mine videre bravader, så da gikk jeg heller for den og tenkte at jeg kunne ta motorbyttet senere. Men så gikk jeg til anskaffelse av kone, og da er det ikke alltid så lett å få tillatelse...men nå, etter 3 år, blir det dobling av ventiler. Spent på hvordan den digifiz'en ser ut "live", om det ser veldig tacky ut (skikkelig 80-tallslook) eller om det blir fett. Har uansett et 16v-speedo om jeg ikke liker det.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir skøy det! Skulle egentlig ha 16v når jeg skulle kjøpe Golf, men kom over denne som var i meget god stand og et veldig godt utgangspunkt for mine videre bravader, så da gikk jeg heller for den og tenkte at jeg kunne ta motorbyttet senere. Men så gikk jeg til anskaffelse av kone, og da er det ikke alltid så lett å få tillatelse...men nå, etter 3 år, blir det dobling av ventiler. Spent på hvordan den digifiz'en ser ut "live", om det ser veldig tacky ut (skikkelig 80-tallslook) eller om det blir fett. Har uansett et 16v-speedo om jeg ikke liker det.

 

digifiz ruuuler :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å snakk med meg selv her....og slenge ut spørsmål :rolleyes:

 

Som nevnt har jeg fått med komplett ledningsnett og dashbord med digifiz, eneste som mangler er giveren/føleren i girkassen, kjøpte ikke med kassen, tenkte å bruke min enn så lenge. Lurer da på om noen vet om jeg kan bruke hvilken som helst elektronisk giver fra nyere modeller, f.eks til Golf3? Og hva denne føleren evt koster? Greit å prøve å luke ut alle ting som kan gi meg trøbbel når motoren ankommer.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å snakk med meg selv her....og slenge ut spørsmål :rolleyes:

 

Som nevnt har jeg fått med komplett ledningsnett og dashbord med digifiz, eneste som mangler er giveren/føleren i girkassen, kjøpte ikke med kassen, tenkte å bruke min enn så lenge. Lurer da på om noen vet om jeg kan bruke hvilken som helst elektronisk giver fra nyere modeller, f.eks til Golf3? Og hva denne føleren evt koster? Greit å prøve å luke ut alle ting som kan gi meg trøbbel når motoren ankommer.

 

Tja, ikke så mange her som er så gode på hvordan digifizen fungerer med tanke på følere osv siden det er en ganske sjelden ting... muligens noen som vet men...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår