Gå til innhold

Endelig N O S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


PoloDude

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mye bad ass kritikk her, skjønner folk har en trang til å få det ut.

 

Min mening, er at dette kan være en grei finish på denne gule bilen. Men som HF nevnte, jeg ville prøvd å kunne bruke denna brannslukningsapparatet til det det er og ikke klistre NOS merke på.

 

Du har slanger som går fram og inn i motorrromet? Hvorfor få dette fungerbart, at trykke du på en knapp eller fysisk på apparatet om du rekker det, så spruter du motorrommet fulgt.

 

Men det er vel folk som syns det er bare tull også, "er jo ikke mye racing detta".... men fakta er at det kan forekomme og da er det vel kjekt :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var litt morsomt med fakeNOS, som PoloDude sier, det er bare til Show-Off.

 

skjønner ikke hvorfor folk disser det......

 

morsom idè........

 

 

all creds to PoloDude

 

 

til andre: fucku asshole

 

Folf som disser dette:ssip:

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må seriøst være det mest tåpelige forumet jeg har vært borti! Jeg må virkelig le jeg også! Ikke av han med "nos" en, men av alle dere andre. Det tror jeg han også gjør. Har aldri sett så mye barnslige kommentarer på en plass. Vær litt konstruktive i kritikken, i stedenfor å håne folk. Kunne kommentert deres kommentarer også, men jeg sparer meg og dere andre for det.

Jeg kan garantert le av flere her, og håne dem enda mere enn dere har gjort. Det gjelder et par av dere som har kommet med kommentarer i denne saken også.

 

Synd at et forum med tilsynelatende mange brukere skal bli så uinteressant for folk som er kommet forbi ungdomsskolestadiet i oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man legger ut en tråd om et forbanna brannslukkings apparat, med topic " ENDELIG N O S!!!!!!!!!!!!!!!" Så har man jaggu lagt opp til harde kommentarer..

 

 

Ikke no galt i å ikke ha råd til lystgass anlegg, men

personlig synes jeg dette var alldeles hysterisk latterlig :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel litt kult var det,.

 

Men ideen er meget smart i alle fall, og om man fjerner nos merket og setter på noe annet som flame killer ect.. og gjør dette funksjonibelt slik at man har ei slukkedyse i motorommet så har dette like mye i en racingbil gatebil streetmix kall det hva du vil og gjøre.

 

Dessuten så jeg flere plastraketter på rudskogen som burde hatt slikt slukkersystem. jeg kunne i alle fall ha tenkt meg et slikt et funksjonibelt.

 

Mye lettere og vaske motorommet rent å eventuelt få falmende lakk siden pulveret er en killer på dagens lakk, i motorommet fremfor over hele fronten om man må åpne lokket for å slokke først, også sparer man verdifulle sekunder på og trykke på en knapp... så en genial patent..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med enkelte her, det hadde vært litt(!) kult om det var et funsksjonelt brannslukkersystem.

 

Men har du ikke NOS, så har du ikke NOS. Stiller deg i samme klasse som gutta med M3-symbol på 316, elektrisk dump, fake turbo osv.

 

Showbruk eller ikke, det er og blir teit å late som du har noe du ikke har.

 

 

Og når man legger ut sånt jall som det på et bilforum, så må man da regne med å få folks ærlige mening tilbake.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhahahahhahahahha! Hva skal man si? Jeg flirer og flirer.. Og enda flirer jeg.. Hva er poenget? Hvorfor har du ikke et V6 Twin Turbo merke bakpå bilen? Hvorfor har du ikke en sånn durt under bilen som lager turbolyd? Hvorfor har du ikke fake-dump lyd på en kassettspiller som skrues av å på hver gang du girer, i motorrommet?

 

Dette blir alt for teit, dette blir helt latterlig.. Er det for show? Show for hvem da? Folk med litt bilinteresse flirer av deg.. Du og bilen din blir til latter.. Hva trur du småjentene sier når de finner ut at dette er fake shit? Da vil de heller sitte på han med Taunus'n..

 

Og å rakke ned på bilen til triggerhappy er vel ikke noe poeng.. Han har 350hk, så han slipper å benytte seg av NOS, og hvertfall å fake NOS med et brannslukningsapparat..

 

Hvorfor ikke bruke penga til å kjøpe deg et chromma brannslukningsapparat og ha i bagasjen sammens med stereo innstallasjonen eller noe?

 

Og hvorfor i all verden har du plassert den jævla brannslukkeren bakom setet der? Latterlig plassering.. Og jævla fin slange.. Og ja.. Du hadde skjult den bra.. Har du høyttaler ledningene liggende framme også? Også har du vel bunnen på et par 10L bøtter felt ned i bagasjen, så det ser ut som det er 10" subber? Eller?

 

Ta det bort, fjern det.. Før du driter deg mere ut..

 

Vet du hva? - Jeg flirer av deg før jeg legger meg -

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hahhahahahhahahahha! Hva skal man si? Jeg flirer og flirer.. Og enda flirer jeg.. Hva er poenget? Hvorfor har du ikke et V6 Twin Turbo merke bakpå bilen? Hvorfor har du ikke en sånn durt under bilen som lager turbolyd? Hvorfor har du ikke fake-dump lyd på en kassettspiller som skrues av å på hver gang du girer, i motorrommet?

 

Dette blir alt for teit, dette blir helt latterlig.. Er det for show? Show for hvem da? Folk med litt bilinteresse flirer av deg.. Du og bilen din blir til latter.. Hva trur du småjentene sier når de finner ut at dette er fake shit? Da vil de heller sitte på han med Taunus'n..

 

Og å rakke ned på bilen til triggerhappy er vel ikke noe poeng.. Han har 350hk, så han slipper å benytte seg av NOS, og hvertfall å fake NOS med et brannslukningsapparat..

 

Hvorfor ikke bruke penga til å kjøpe deg et chromma brannslukningsapparat og ha i bagasjen sammens med stereo innstallasjonen eller noe?

 

Og hvorfor i all verden har du plassert den jævla brannslukkeren bakom setet der? Latterlig plassering.. Og jævla fin slange.. Og ja.. Du hadde skjult den bra.. Har du høyttaler ledningene liggende framme også? Også har du vel bunnen på et par 10L bøtter felt ned i bagasjen, så det ser ut som det er 10" subber? Eller?

 

Ta det bort, fjern det.. Før du driter deg mere ut..

 

Vet du hva? - Jeg flirer av deg før jeg legger meg -

 

Det er de som ler av Da Capo også ;)

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hahhahahahhahahahha! Hva skal man si? Jeg flirer og flirer.. Og enda flirer jeg.. Hva er poenget? Hvorfor har du ikke et V6 Twin Turbo merke bakpå bilen? Hvorfor har du ikke en sånn durt under bilen som lager turbolyd? Hvorfor har du ikke fake-dump lyd på en kassettspiller som skrues av å på hver gang du girer, i motorrommet?

 

Dette blir alt for teit, dette blir helt latterlig.. Er det for show? Show for hvem da? Folk med litt bilinteresse flirer av deg.. Du og bilen din blir til latter.. Hva trur du småjentene sier når de finner ut at dette er fake shit? Da vil de heller sitte på han med Taunus'n..

 

Og å rakke ned på bilen til triggerhappy er vel ikke noe poeng.. Han har 350hk, så han slipper å benytte seg av NOS, og hvertfall å fake NOS med et brannslukningsapparat..

 

Hvorfor ikke bruke penga til å kjøpe deg et chromma brannslukningsapparat og ha i bagasjen sammens med stereo innstallasjonen eller noe?

 

Og hvorfor i all verden har du plassert den jævla brannslukkeren bakom setet der? Latterlig plassering.. Og jævla fin slange.. Og ja.. Du hadde skjult den bra.. Har du høyttaler ledningene liggende framme også? Også har du vel bunnen på et par 10L bøtter felt ned i bagasjen, så det ser ut som det er 10" subber? Eller?

 

Ta det bort, fjern det.. Før du driter deg mere ut..

 

Vet du hva? - Jeg flirer av deg før jeg legger meg -

 

 

Takk du!! Dette er så bra skrevet! Og jeg er så enig med deg! Jeg har ikke gjort noe annet enn og le av han Poloduden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har elektriske vinduer, har du aircondition også?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne folk på forumet skulle man iallefall ikke trodd at det er...

 

Hey, polo mannen: Jeg har ikke kommet til å sette det der inn i bilen min, men siden du først har gjort det, så synes jeg det var en ganske gjennomført "fake" Detalj i bilen din. Du skulle kanskje ha valgt en litt annen topic? Menmen...

 

 

Stephan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår