Gå til innhold

Endelig N O S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


PoloDude

Anbefalte innlegg

Jeg må nok si meg enig i noe av kritikken, greit med meninger, men forumet er ikke en plass til å slenge dritt.. Det var pent gjort.. du skal ha for det.. passa fint med interiøret.. Personlig hadde jeg nok heller latt brannslukkern være en brannslukker.. Og til dere som disser polo.. "måtte dere entre det nye året med oppkast og sterk diare" Har snakka med folk som har kjørt polo med lystgass og det skal visst være en arti opplevelse..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Stephan

Voksne folk på forumet skulle man iallefall ikke trodd at det er...

 

Hey, polo mannen: Jeg har ikke kommet til å sette det der inn i bilen min, men siden du først har gjort det, så synes jeg det var en ganske gjennomført "fake" Detalj i bilen din. Du skulle kanskje ha valgt en litt annen topic? Menmen...

 

 

Stephan

 

Jeg er helt enig, selve opplegget er bra gjennomført selv om jeg selv ikke kunne

tenkt meg et slikt sett. Jeg ser ingen grunn til å slenge deg full av drit. Bra at

kreativiteten er på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

 

La oss nå starte med deg, kjører ikke du en Subaru? Tråden til Thomas er lagt ut på polo forumet, for de som kjører, eller interesserer seg for polo, vil han ha din mening, legger han sikkert ut dette på Subaru forumet, eller sender deg en PM. Ville han hatt "alles" mening, ville han sikkert lagt dette ut på Off Topic forumet, og ikke her.

 

 

Og siden jeg kjører Subaru så har jeg ikke lov å lese om andre bilmerker?

Når en trykker på knappen Wiew new posts og det dukker opp en tråd med topic: Endelig N O S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, og det er en jallaløsning med brannslukkerapparat så må en forvente å få kommentarer.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Når man legger ut en tråd om et forbanna brannslukkings apparat, med topic " ENDELIG N O S!!!!!!!!!!!!!!!" Så har man jaggu lagt opp til harde kommentarer..

 

 

Ikke no galt i å ikke ha råd til lystgass anlegg, men

personlig synes jeg dette var alldeles hysterisk latterlig :D

 

 

Så enig, så enig....

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger man du ting på dette forumet meg såpass mange brukere må man forvente kritikk. Og kritikkene kunne vært MYE mer vennlige syntes jeg...

 

Personlig så hadde jeg ikke gjort det, da hadde jeg iallefall ventet til jeg hadde ekte nos. Ikke at det er noe vits med så liten motor, men da blir det iallefall litt tøffere syntes jeg....

 

Men brannslokker burde alle hatt i bilene, gul brannslokker i kofferten din Polodude syntes jeg hadde blitt pent :)

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så altformange veslevoksene guttebasser her inne: "vær snill med kommentarene, det var jo bra gjennomført da! Han er jo bare så kreativ" bubuhubu mickey mouse club!

 

Men når man setter i gang med noe slikt og sprer det utover x antall bilforum så må du regne meg å få endel negative kommentarer, for det der fortjener ikke stort annet.

 

Trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med brannslokker i bilen, kommer nok til å montere det jeg og, men ikke med NOS logo på.

 

Blir vel heller en stor fet BRANNSLOKKER logo tenker jeg :)

 

Kalle en spade for en spade :)

 

Men greit nok, om du har masse penger å lakke brannslokkeren din med så er det din sak :)

 

Jeg bruker heller penga på understell og slikt som har noe å si på veien, så får heller brannslokkeren være original :)

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

 

Dekaltuning er så fett at det er helt utrolig.

 

*Ut å montere Mi16 emblemer på 405en*

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakke ned på en sierra cosworth som er påkostet motor/understell og går fælt på bane og lager show på biltfreff osv. skal du gjøre!

 

Men du tåler faen ikke kritikk når du mekker nos av brannslokkningsapperat som faktisk hadde vært tøffere om du hadde latt det være slik det er i bilen, Du hadde også sikkert hatt råd til et lite universal nos kit for de pengene du har "kastet" bort på "slanger som tåler flere 100-bars trykk" osv, som du kunne montert selv, ikke nødvendigvis brukt det, men til show/utsilling.....:rolleyes:

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår