Gå til innhold

Endelig N O S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


PoloDude

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by EBB

Drit i hva andre sier om hva du gjør.

Du viser iallefall kreativitet som veldig mange mangler ved sin interesse for biler !

Det er virkelig forskjell på å vise kreativitet og total mangel på smak. Visse ting GJØR man bare ikke, som f. eks. fake lystgassanlegg, M3-emblem på en 316, drage-dekor på BMW etc. etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

 

dolk: ja her kom navnet ditt til rette da du dolka deg selv i ryggen ved å kommentere ting du overhode ikke har greie på.....slangen er ingen gardena slange men derimot en trykkluftslange som tåler flere 100bar kjøpt hos Tess Norge (oj så dum jeg var å brukte hageslange) og det er trykkluftslange koblinger på slangene, men bare den ene "han" delen.......

Dette er til show på utstillinger og slikt og da vil JEG som er så DUM at det skal synes og da SKJULER jeg det ikke.......og i tillegg...hva er poenget med å skjule et fake NOS annlegg på en 1,6 motor...hæ? Noe mere du lurte på?

 

 

Jeg kan på ingen måter se det at jeg har Dolket meg selv i ryggen av mitt innspill. :)

 

Og at ikke jeg har peil på hva jeg snakker om blir for dumt og diskutere her inne da jeg driver mitt eget verksted/firma. :)

 

Det er nok sikkert riktig det at det er trykkluftslange, men uansett så er det hageslange man tenker på først og fremst når man ser den type slange. :) (Det samme tenker nok fjortis jentene dine.)

 

Og syns du dette var så fint at du kan dra på SHOW eller at du kan dra på utstilling med dette? Hvem er det du vil liksom imponere på disse treffene ved og gjøre noe slikt? De eneste som kan bli imponert er vel stålbefengte fjortis jenter? Men er de noe å imponere da? :)

 

Og nei, jeg ser det at du ikke har prøvd å skjule det. :)

 

Og hvordan ble føleslen etter at du monterte inn dette? For jeg ser jo det at du har Edeltre i dæsjen, og i i kombinasjon med "Nos" din så føler vel du at din bil er skikkelig raicingprega kjerre? Klar for Rudskogen du nå vel? Kjøre om kapp da? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

 

Tåler du ikke kritikk som kommer på dette forumet så bør du ikke legge ut slike saker :D

 

Bare et lite tips vet du!

 

La oss nå starte med deg, kjører ikke du en Subaru? Tråden til Thomas er lagt ut på polo forumet, for de som kjører, eller interesserer seg for polo, vil han ha din mening, legger han sikkert ut dette på Subaru forumet, eller sender deg en PM. Ville han hatt "alles" mening, ville han sikkert lagt dette ut på Off Topic forumet, og ikke her.

 

Thomas: Har heller ikke helt sansen for dette, men synes du skal få litt cred for oppfinnsomheten med det hele. Greit, det har ingen praktiske hensyn med brannslukkeren der, men det er jo en detalj for de som bryr seg om slikt.

 

Og til ditt forsvar, du er ikke førstemann som har brukt brannslokker trikset, Blueboy hadde jo en liten flaske baki gamlepolo'n. Og det er nok mange flere.

 

Får se etterhvert om du får råd til ekte varer,så hjelper det jo litt på..Lykke til!

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må nok støtte opp de som snakker dritt ang dette prosjektet hans her.. men siden jeg er litt sånn selv, og har en jalla bil, så skal jeg ikke si stort.. men noe sånt, hadde jeg ALDRI satt inn :D

 

og når man ser topicen, så skulle man tro det var noe rått på gang, det som fikk meg til å gå inn :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brannslokningsapparat er kult, sku gått litt for race stil,spart tid og penger, beholdt slukkern rød, og spart litt lengre til du hadde råd til et funksjonellt anlegg..

 

går det ann å slukke brann med det greiene der nå da ?

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

og når man ser topicen, så skulle man tro det var noe rått på gang, det som fikk meg til å gå inn :)

 

Haha, dette var rått :)

 

 

Visse ting gjør man bare ikke! Og har du trang til å gjøre det må forvente deg kritikk og tåle kritikken!

 

Syns dette var artig jeg...

 

Jeg hadde smelt til denne subwooferen i NOS-look istedet, hadde i det minste hatt en funksjon da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

 

Haha, dette var rått :)

 

 

Visse ting gjør man bare ikke! Og har du trang til å gjøre det må forvente deg kritikk og tåle kritikken!

 

Syns dette var artig jeg...

 

Jeg hadde smelt til denne subwooferen i NOS-look istedet, hadde i det minste hatt en funksjon da ;)

 

Hahaha, for prisen på den jallasubben hadde han jo nesten hatt et *fungerende* NOS kit :)

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår