Gå til innhold

Endelig N O S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


PoloDude

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ærlig talt folkens. Tror dere virkelig at han er ute etter å lure noen med "NOS" installasjonen sin? Dere er så blodig seriøse, hva med å se på ting med et smil? Det er faktisk ganske gjennomført, lakkert både flaska og målere i bilens farger. Slutt og sleng dritt, dette er jo bare noe han har laget for morro!

Dere bør ta dere et ironi-kurs....:rolleyes:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen viser bilforumets brukere seg fra sin beste kant.

Snart gidder vel ikke folk legge ut info om bilene/prosjektene sine i frykt for å bli "disset" nedenom og hjem.

 

Hvis man absolutt ikke liker det man leser om, og skal kommentere det, går det ikke an å gjøre det på et voksent vis, istedenfor "Fy faen du er så jævli dum & teit, og det er jaggu morra di og!!"

 

Bilforumet.net begynner å få et frynsete rykte, og jeg vet om mange som har gitt det opp, og jeg føyer meg snart i samme rekke. Og kjenner jeg mange av brukerne her, så får vel jeg og pepper så det holder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drkaos

bs-apparat er kjekt å ha

 

Mange bruker Bull Shit apparatet flittig :D

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår