Gå til innhold

Endelig N O S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


PoloDude

Anbefalte innlegg

Høst/vinter prosjektet er endelig ferdig...........:

 

"NOS" flaska:

attachment.php?attachmentid=11283&stc=1

 

Bar måleren........:

attachment.php?attachmentid=11285&stc=1

 

attachment.php?attachmentid=11287&stc=1

 

 

Oppskriften her er:

-2kg brannslokningsapparat

-gul lakk

-en god blikkenslager

-bar måler

-NOS merke (her fra et reklamefirma)

 

Brannslokningsapparatet virker ved å koble på slangen som ligger under setet og som tar noen sekunder(håper jeg aldri må det...)

Bryteren styrer bare "varslingsdioden" ved bryteren og dioden ved måleren. Ledningene til dioden ved måleren går inni slangen og er derfor usynlige og det er grønt lys inni måleren(som i dashen) og ledningen til det går også i slangen bakpå måleren så den er også usynlig. Har lodda ledningen til lyset innpå lyset til varmeapparatet. Alt dette kan fjernes uten at det blir spor, utenom at det sitter igjen borrelås under matta baki under tanken......men der ligger jo matta over alikevel. Kjekt ved evt salg av bilen feks.........

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Du må være skikkelig stolt av deg selv med dette Gardenaprosjektet ditt?? Det ser bare helt for jævelig ut dette her!!! Tragisk spør du meg! Hvem er det du vil imponere?? Og rart, de fleste som setter inn ekte vare som NOS de prøver og skjule alle slanger og slikt, de vil ikke at det skal synes, mens du med ditt fake opplegg gjør mest mulig synelig og med helt feil saker!! Hvem bruker vel gardena slanger til NOS?? Og hvem glemmer og sette på slangeklemmer når de monterer inn dette?? Og hvem vil ha en sånn stygg boks inne i bilen??? Fytti helvete du må være dum!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for Positive tilbakemeldinger gutter......det var hyggelig............. :ass

 

Triggerhappy: bra du fikk noe å le av...hvis du kjører bilen puke i avataren din så gjør nok den det samme for meg(seriøst!)

 

golf gti16v: dekaltrimming kaller jeg de som klistrer ting utenpå bilen sin.....dette er en rein skjær morro del av et "show" intereør..... :dude:

 

dolk: ja her kom navnet ditt til rette da du dolka deg selv i ryggen ved å kommentere ting du overhode ikke har greie på.....slangen er ingen gardena slange men derimot en trykkluftslange som tåler flere 100bar kjøpt hos Tess Norge (oj så dum jeg var å brukte hageslange) og det er trykkluftslange koblinger på slangene, men bare den ene "han" delen.......

Dette er til show på utstillinger og slikt og da vil JEG som er så DUM at det skal synes og da SKJULER jeg det ikke.......og i tillegg...hva er poenget med å skjule et fake NOS annlegg på en 1,6 motor...hæ? Noe mere du lurte på? asshole

 

Skrotnisse:......personangrep er ordentlig tøfft..du er så barsk!!!!

 

Vel,dette var jo posta til Polo folket på forumet da så egentlig kunne je dere holdt all denne dritten for dere selv...men det er godt at folk har forskjellige meninger her i verden.......men jeg syntes det er kult og det syntes mange andre også..............zzzz

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slang ikke dritt tilbake...skrev bare det jeg mente da jeg så du kjørte Sierra.......

Så gøy at du syntes det er patetisk da...........jeg syntes det er patetisk å bruke masse penger på en 88modell Sierra.....men jeg gidder ikke å la denne tråden bli mere ødelagt nå..........

(hadde aldri komentert bilen din negativt hvis jeg hadde funnet en tråd om den, men siden du er så ærlig mot meg så er jeg også det)..........

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet heller ikke hva som skulle være så morsomt med å kjøre en sierra t ca. 130k med ca.340hk i forhold til en liten polo av en 1,6l motor med "nos":D :D :D

 

 

haha

 

 

ler

 

 

 

Har du foresten sotte på en cossie noen gang?

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår