Gå til innhold

mjepson

Bruker
  • Innholdsteller

    827
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    6N 1.4 16v
  • Biltype (eks Audi)
    VW Polo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1997
  • Motor (eks 1.6)
    1.4 16v
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    RH Cup 14x8, supersport gewinde,

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Stavanger

mjepson's Achievements

  1. Bilen er nå til salgs, da jeg har kjøpt A5 :) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16832354
  2. Skal til innkjøp av Audi A5 og trenger hjelp til å velge motor. 2.0 tfsi 180hk med 320nm eller 2.0tdi 170hk 350nm Har 2.0tdi 140 remappet til 185hk på a3'en idag og er veldig fornøyd med kraften i den. Nå planlegger jeg ikke å chippe A5'en pga garanti. Er det på tide å bytte til bensin når NM nesten er likt?
  3. Ser ut som korrekt regnestykke: ca 200.000 eks tysk mva ca 183.000 i avgifter inkl mva Jeg har kikket litt på dinbilpartner.no og der står det at levering i januar og til ca samme pris som du har fått uten ekstrautstyr. Jeg er litt usikker på hva som er bra å kjøpe av 2.0tfsi 180hk med 320nm eller 2.0tdi 170hk med 350nm. Noen som har kjørt tilsvarende biler med samme motor? Er redd for å gå fra A3 2.0 tdi (180hk/400nm) til bensin ;/
  4. Ikke umulig at jeg bytter til våren, men liker dem såpass godt at det er usikkert
  5. Har hatt stoffmatter sist vinter, og de ser da mye finere ut nå og under vinteren enn plastikk noengang har gjort. Støvsuging 1 gang i uken gjør det selvfølgelig bedre.
  6. Fin bil! Få deg nye stoff matter. Plastikk mattene med skitt ser helt forjævlig ut :D
  7. de justerte litt på mappingen borte i UK og sendte meg ny som jeg lastet inn i bilen. De hadde justert ned fuel forbruket og boost (sa de), og jeg merka at bilen tok lenger tid å reagere :(
  8. 45000km har dialog med superchips og de skal se på mappingen om det kan være noe som må justeres
  9. Jeg kjørte på motorveien igår rundt 90 i 5 gir og plutselig merket jeg at motorkraften forsvant. Dette har skjedd et par ganger før, men det har vært etter veldig hard kjøring og akselerasjon. Stoppet bilen på første holdeplass og startet igjen, og all kraft var tilbake. Men så senere så hørte jeg plystrelyder når bilen kom over 3500 omdr. ved hard akselerasjon. Denne lyden er vekke idag... Noen som har peil på turbo osv?
  10. mjepson

    midtarmlene

    Det er mange billige varianter der, men og noen orignale. Ebay er sikkert, har kjøpt både fra usa og tyskland over 100 ganger og alltid fått varen. betaler seff moms på varen når den kommer inn til norge, men det lønner seg alltid. Bare ta kontakt med selger på forhånd for å sjekke at de sender til norge.
  11. mjepson

    midtarmlene

    tror man finner en del på ebay.de... Men jeg aner ikke om montering er lett. Mangler selv dette, og vurderer å skaffe.
  12. Da må du 1. Bytte til høyere fjærer 2. Valse hjulbuene 3. Gi faen
  13. Tok noen nye bilder på en fin jærdag
  14. Jepp, selger dem kanskje til høsten... Hvis jeg finner noe bedre ;)
  15. Sorry, hadde glemt ut at den var satt som private... nå er den public...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår